Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hva inkluderer det?Setter PT opp et program også følger man det?Eller hvordan gjøres dette?Takk Anonymous poster hash: 0f813...9a7
elskerlivet Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Er veldig ulikt rundtom tror jeg..hvor bor du ? Jeg har nylig begynt med pt, inngikk en avtale om 10 timer til 4450,- men fikk 12 timer :-). De to første gangene gikk vi gjennom masse ulike øvelser både på styrkeappparatene ig frivektsøvelser o.l. Slik at han fikk sett min kapasitet....Første gang snakjet vi i tilegg om mål-mine ønsker, evt. skader e.l som må tas hensyn til, tok sunnhetstest osv..så fikk jeg personlig tilpasset program. Nå har jeg hatt 3 timer til hvor ene gangen gikk på romoe/lår, en på armer og en på kjermemuskelatur/kondis. Målet er også å få lært mange ulike øvelser ila. disse pt-timene så jeg er godt rusta til videre trening på egenhånd. Er veeldig fornøyd med min pt, og tror at det er viktig at man får en god relasjon og er trygg på pt'n sin, ser noen av de andre pt'ene der jeg aldri kunne hatt...
elskerlivet Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Er veldig ulikt rundtom tror jeg..hvor bor du ? Jeg har nylig begynt med pt, inngikk en avtale om 10 timer til 4450,- men fikk 12 timer :-). De to første gangene gikk vi gjennom masse ulike øvelser både på styrkeappparatene ig frivektsøvelser o.l. Slik at han fikk sett min kapasitet....Første gang snakjet vi i tilegg om mål-mine ønsker, evt. skader e.l som må tas hensyn til, tok sunnhetstest osv..så fikk jeg personlig tilpasset program. Nå har jeg hatt 3 timer til hvor ene gangen gikk på romoe/lår, en på armer og en på kjermemuskelatur/kondis. Målet er også å få lært mange ulike øvelser ila. disse pt-timene så jeg er godt rusta til videre trening på egenhånd. Er veeldig fornøyd med min pt, og tror at det er viktig at man får en god relasjon og er trygg på pt'n sin, ser noen av de andre pt'ene der jeg aldri kunne hatt...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Jeg betaler 550 pr enkelttime tror jeg, men pakkepriser er mer gunstig så pleier å gjøre som hun over:) Mitt opplegg går ut på tre ganger styrke i uken, fordelt på en time med PT (trener samme muskelgrupper, men ulike øvelser fra gang til gang), en time med samme program som vi gjorde tidligere i uken uten PT, og en økt med helt annen trening. I tillegg trener jeg kardio alene. Har PT i perioder, f eks to mnd på vårparten og så en ny runde på høsten. Trener selv resten av året. Greit å variere litt. Anonymous poster hash: 617c4...f32
Lille krøll Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Hvor jeg jobber koster det 1500kr per økt. Du kommer og jeg har ansvar for hele økten utifra de målene vi sammen har satt opp. Har kunder som trener 1 gang i uken og 5 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå