Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg skal lage fotobok, men det er jo så mange å velge i. Noen tips til en fotobok som holder seg bra og hvor det er plass til en del tekst til bildene også Anonymous poster hash: ef2e2...e24
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Dytt Anonymous poster hash: ef2e2...e24
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Ta å google så ser du hvilken som er best i test. En stor forskjell på de ulike er hvor lett en bruker programmene deres. Noen er litt vanskelig å bruke synes jeg. Har prøvd ulike, og de har ulike funksjoner. Hvor mye tekst og bilder en kan ha på hver siden kommer jo ann på hvilket format du velger? Hvis du velger de som "ligger"/panorama, så er det gjerne plass til fire store bilder på to sider. Så du må velge først hvilken type format du vil ha. Hvis du drar på fotobutikker så har de gjerne fotobøker liggende der, så da kan du se på de ulike formatene. Alle har sånn at du kan skrive inn tekst forresten selvfølgelig. Jeg liker å ta de xl bøkene for jeg har mange bilder og synes det er vanskelig å velge ut få. Og jeg skriver gjerne litt mye. Og så tar jeg bøker med mange sider, slik at jeg kan velge bort sider til slutt, istedet for å havne i situasjonen der jeg har 30 bilder igjen når boka er full.. Men nå tar jeg masse bilder da. Hvis du tar bilder med speilreflekskamera og det er god kvalitet på bildet, så kan du og forstørre uten at kvaliteten blir dårlig. Da legger jeg gjerne et blinkskudd på en hel side, og da blir jo boka full fort. Anonymous poster hash: f6805...b2a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Takk Har lest test, men den var gammel. Jeg tar også mange bilder og trenger et album med stor plass, også viktig at kvaliteten på bildene er bra. Da blir det i hvert fall xl album Anonymous poster hash: ef2e2...e24
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Var veldig fonøyd med fotoboken fra fotoknudsen. Den fra Japanphoto skal og være veldig bra i følge tester. Vurderer å bestille bryllupsalbumet derfra. Fikk en gratis bok fra photobox en gang. Aldri mer. Håpløst program Anonymous poster hash: 04d05...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå