Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Vi skal dit i midten av mai.... Så tenkte jeg kanskje vi skulle ta med barna (1,6,9) på en "opplevelse" Resten blir bare late dager med all inclusive og bading Anonymous poster hash: f6b56...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 tenkte å si famagusta..men er ganske lang biltur med små barn : ( Anonymous poster hash: f170d...7bc
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Tørt og jævlig varmt er det også der, kun for å kikke på et gjerde og en ubebodd by. *gjesp* Nyt sola heller, det er vel det eneste man MÅ oppleve på Kypros Anonymous poster hash: 16860...9ae
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 ok, da får vi bare nyte hotellet og strendene da Takk takk Anonymous poster hash: f6b56...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Hæ ..kyrpos..skjønner ikke assa..... Anonymous poster hash: 2bb4c...956
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Hæ ..kyrpos..skjønner ikke assa..... Anonymous poster hash: 2bb4c...956 Hahaha det så jeg ikke før nå! Jajja.... poteto potato Anonymous poster hash: f6b56...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Vi skal dit i midten av mai.... Så tenkte jeg kanskje vi skulle ta med barna (1,6,9) på en "opplevelse" Resten blir bare late dager med all inclusive og bading Anonymous poster hash: f6b56...a0f Hvor bor dere, og hva slags opplevelse er dere ute etter? Ekte kypriotisk landliv, fineste strendene eller noe barnevennlig? I den alderen de er i, hadde jeg rett og slett dratt på badeland. Så kan de største suse ned alle skliene, mens minsten plasker rundt i barnebasseng. Og en tur på tivoli i Agia Napa, kanskje Ellers ville jeg spurt en kyprioter hvor de infødte går og spiser, og dratt på en avsidesliggende restaurant for mezze. Glemmer ikke et måltid jeg og mannen hadde på en uterestaurant som eneste turister, med masse kypriotiske familier rundt oss, type den ortodkse presten med sin skrud i enden av langbordet, med barna springende rundt han, og masse glad skåling og latter Anonymous poster hash: 6d2e1...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå