Gå til innhold

Hva synes dere om de skoene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at de er kjerring, jævlige og stygge da?

Anonymous poster hash: be40b...7fe

Beklager - jeg skjønte ikke at du likte dem så godt, i innlegget spør du jo bare om hva vi synes om dem personlig. Hvis du ikke synes de er tantete eller jævlige i det hele tatt, synes jeg selvfølgelig du skal kjøpe dem. Det er du som skal gå med dem. Gi nå helt F i hva fremmede anonyme synes, og spør noen du verdsetter meningen til. For alt du vet, går vi alle sammen rundt i gymdrakt og vikinghjelm.

Takk for fint svar :)

Men nei, jeg liker dem ikke så godt. Er ikke sikker selv på hva jeg synes om dem, derfor jeg spurte her. Men ble bare litt nysgjerrig på hva som var så ille med dem, siden så mange var enige om det. Er en joggesko jente, så er litt lost når det kommer til andre sko :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjerring med E, og stolt av det. Skal kjøpe disse skoene i morgen, da de tar seg ut til knebukser og ryggen min. Man får nemlig utdelt et stykk rygg og den vil jeg ta vare på.  :D Synes de var og er fine jeg !

Pluss at jeg er snublefot og må ha noe som holder faste beina mine :P

Jeg anbefaler de ikke hvis du er snublefot tror jeg, de er litt løse i strikken. Enda en grunn til at jeg er usikker, siden jeg og er snublefot :) Hi

Skrevet

Tror moren min på 80 ville likt dem...

Skrevet

Jeg er kjerring med E, og stolt av det. Skal kjøpe disse skoene i morgen, da de tar seg ut til knebukser og ryggen min. Man får nemlig utdelt et stykk rygg og den vil jeg ta vare på.  :D Synes de var og er fine jeg !

Jeg anbefaler de ikke hvis du er snublefot tror jeg, de er litt løse i strikken. Enda en grunn til at jeg er usikker, siden jeg og er snublefot :) Hi

Ups... løse i strikken ja. Da er de uaktuelle.  Var liksom det jeg skulle sjekke ut i morgen.  :)

Skrevet

Ups... løse i strikken ja. Da er de uaktuelle.  Var liksom det jeg skulle sjekke ut i morgen.  :)

Jeg følte jeg sklei litt bak på hælen, men det kan jo være de sitter bedre på deg :)

Skrevet

jeg likte de veldig godt, men så er jeg kjærring da....

de er bestilt og betalt, så får vente å se åssen de er.....skal brukes i syden da, og da pleier jeg alltid å hovne opp i beina, så helt perfekt.....

Anonymous poster hash: bd96c...1b3
Skrevet

Tanken min på 73 har dem. Hun bruker dem med knelangt skjørt, bestemorcardigan og hvite nylonstrømper.

Skrevet

Tanken min på 73 har dem. Hun bruker dem med knelangt skjørt, bestemorcardigan og hvite nylonstrømper.

Tanten, selvfølgelig!!!

Skrevet

Ha ha, spontan latter da jeg så bildet 👼

Anonymous poster hash: fe907...a16

Skrevet

Ha ha, spontan latter da jeg så bildet

Anonymous poster hash: fe907...a16

Så fint at jeg kunne glede deg da

Skrevet

Dere som sier kjerring, kan dere lenke til noen fine og " unge" sandaler da? Jeg er tydeligvis ikke med på moten :-P

Skrevet

Jeg er 41 år og hadde aldri gått med de skoene der. Skikkelig gammelkjerringsko spør du meg. Men det er jo min mening.....

Anonymous poster hash: c9b48...0e4

Skrevet

Huff, de var harry!

Ser for meg en dame i 30-40-50 årene med hvit tights og disse skoene!

Sorry!

Anonymous poster hash: 68c83...6a4

Så de skulle passe en "dame i 30 åra". Hvor gammel er du egentlig? 17 år?

Vet du hva slags forum du er på?

Anonymous poster hash: abd42...324

Skrevet

Huff, de var harry!

Ser for meg en dame i 30-40-50 årene med hvit tights og disse skoene!

Sorry!

Anonymous poster hash: 68c83...6a4

Så de skulle passe en "dame i 30 åra". Hvor gammel er du egentlig? 17 år?

Vet du hva slags forum du er på?

Men forøvrig helt jævlige skor

Skrevet

Ikke så fine, men ikke så stygge at de ville skilt seg ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...