Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Minstemann går på en aktivitet. I dag kom det en epost om at vi måtte kjøpe to rabatthefter a kr 250 for videresalg på treninga i dag. Helt idiotisk, vi har ingen å selge heltene videre til, rabattene var veldig dårlige. (Type 20% på en vare på dressmann). Før jul måtte vi kjøpe en haug adventdskalendere. Vi prøvde å selge dem videre, men ingen ville ha. Det finnes ingen mulighet til å få gjøre ordinær dugnad, kun disse idiotiske greiene vi skal selge hele tiden. Kan de ikke heller ta 1000,- mer i kontingent, slik at folk har et reelt valg? Irriterer meg noe jævlig, har litt lite penger for tiden og forsøker å stramme inn, og så måtte jeg kjøpe disse ubrukelige heftene i dag. Anonymous poster hash: 442d1...ce0
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Jeg har ingen venner og heller ikke familie i Norge, så jeg hadde slitt med sånt. Heldigvis driver barna med snøscooter cross begge to, og der består dugnadsarbeid i å stille opp som trener, bake og være funksjonær under stevner, samt preppe banen. Synes ikke noe om sånne salgsgreier mange fotball- og håndballklubber driver med. Anonymous poster hash: 053b5...64f
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Sånne måtte vi kjøpe i våres også ... Kjempe festelig . Far kjøpte en og vi en . Men den ligger uåpnet i bokhylla enda 🙈
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Dette er grunnen til at jeg styret unna visse aktiviteter så lenge det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 672ae...70a
Tante Gustava Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Jeg mener at det faktisk er på denne måten de gir folk et reelt valg. Hvis man tok kr 1000 mer i kontingent, ville det kanskje være noen som ikke så seg råd til å la barna være med. På denne måten kan de heller finansiere en del av barnas aktiviteter ved å videreselge slike rabatter. Hvis du mener det ikke er noe stress å betale mer i kontingent, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du hisser deg opp. Da betaler du bare for disse heftene, og dropper å selge de videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå