Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg sitter med en angstfølelse som jeg ikke har kjent før... Har angst fra før men ikke slik her. Har i noen uker hatt vondt i kroppen, dette fordi jeg spenner meg og jeg kan ikke ha på tettsittende klær. Har i noen dager brukt for store klær, påtrykk av ubehagelighet. Nå er det her igjen, jeg vil spy. Går til psykolog men er det noen andre jeg kan oppsøke? Noen som kan hjelpe meg?? Anonymous poster hash: d3783...2b1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Ingen som har slitt med det samme?? Anonymous poster hash: d3783...2b1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Ingen som har slitt med det samme?? Anonymous poster hash: d3783...2b1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Høres ut som begynnende angsanfall ? litt vanskelig å si utifra det du beskriver. du kan kontakte sykehuset som igjen kan sette deg i kontakt med psykiatri slik at du kan få angstdempende og hjelp om det blir for ille. Har selv vært borti lignende, fikk angsanfall ut ifra det blå. ble hentet med ambulanse og fikk et par valium. etter det fikk jeg oppfølging av psykolog slik at vi fikk kartlagt hvorfor det oppsto og hva jeg kunne gjøre for å unngå det. Anonymous poster hash: 5ed5d...4bf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Gallesteinsanfall??? Kjentes slik ut for meg når jeg får de anfallene.. Anonymous poster hash: 89f73...ca7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Tror ikke det er gallesteinanfall? Men hva gjør jeg når jeg allerede går til psykolog?? Gått i 2 år Anonymous poster hash: d3783...2b1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Om det er akutt kontakter du legevakten! Ellers tar du opp dette med psykologen din. Forklar han at dette er utholdelig og at noe må gjøres. om han ikke tar deg seriøst ville jeg tenkt på å skifte behandler for dette er jobben deres. Anonymous poster hash: 5ed5d...4bf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Må nesten skrive ned alle ting som er plagsomt nå, for klarer ikke å sitte å ramse opp uten, hos psykolog. Men er det ikke mulig å gå til legen og få noe hjelp der? Anonymous poster hash: d3783...2b1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Er det helt krise drar du på legevakten nå! Klarer du vente ringer du fastlegen din i mrgn og ber om en akutttime samme dag. Legevakt/Fastlege kan helt sikkert hjelpe deg! Anonymous poster hash: d2faf...389
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Ja, det er aldri dumt å skrive ned! Klart fastlegen kan hjelpe deg, men de sitter ikke med samme kunnskapen som en psykolog gjør. Fastlegen kan ikke gjøre stort annet enn å bedømme om du har akutt behov for angstdempende eller ikke, og siden du har en behandler vil han garantert be deg gå til han slik at han kan ta den avgjørelsen. Anonymous poster hash: 5ed5d...4bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå