Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Er det lett å bli kjent med folk der? Vi flytter til Arendal til høsten, og kjenner ingen der.. Anonymous poster hash: f3f11...3d0
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Liten by Anonymous poster hash: 1a50c...99c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Det er en litt mindre by, men en by som alle andre på godt og vondt. Kan nok være litt vanskelig å komme inn i varmen når man kommer utenfra, men det går som regel veldig greit. Vi er som regel hyggelige Anonymous poster hash: c6c3b...34f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Jeg flytter dit neste høst, så følger tråden Bor for tiden i Grimstad, ikke så langt fra Arendal. Anonymous poster hash: 52a0c...6e3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Aner virkelig ikke hvordan jeg skal bli kjent med folk, var så lett når man hadde baby og var på barseltreff, men litt verre når barna er eldre. Men kommer vel inn i varmen etter hvert, Anonymous poster hash: f3f11...3d0
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Jeg er innflytter i Arendal. Det er ikke lett å få venner her, de er ikke akkurat kjent for det Det er et ganske lukket miljø her. Jeg holdt på å gi opp mange ganger første par årene her nede, det var utrolig vanskelig å komme inn i noe miljø. Du er helt avhengig av en arbeidsplass eller skole hvor du blir kjent med folk, men jeg opplevde likevel at det var vanskelig å trekke de nye vennskapene ut av arbeidsplassen.. Fikk etterhvert noen venner som også var innflyttere, som slet med det samme som meg. Folk hadde nok med sine barndomsvenner og ikke så mye rom for nye. De gangene man ble bedt med på noe følte man seg veldig utenfor for det var så mange interne historier, kjentfolk å snakke om osv som man ikke kjente til og ikke var en del av. Det løsnet da jeg fikk barn, ble jo da kjent med andre foreldre med barn på samme alder både på helsestasjonen, i barnehagen, på fritidsaktiviteter osv. Nå har jeg bodd her i mange år og har flere gode venner, alle sammen har jeg blitt kjent med gjennom barna Anonymous poster hash: 94439...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå