Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg klarer ikke helt å slå fra meg tanken på et barn sammen med mannen jeg elsker. Vi har ingen sammen men vi har begge fra tidligere forhold. Jeg har 5 søsken, masse onkler og tanter og stor familie og trives så godt med det så har alltid ønsket meg mange barn selv. Barna hans er hos oss så lite pga avstanden, mine er her mye men også litt til pappan sin og det vil trolig øke på når de blir eldre siden skoletilbudet er så som så der vi bor og ex`en bor mer sentralt. Så blir vi plutselig ikke så mange lengre.. Vi har plass til flere barn og økonomi til det. Litt travelt akkurat nå men innen et års tid regner vi med å ha fått firmaet vi driver opp å går ordentlig og da blir det bedre tid. Vi er fortsatt ikke for gamle, men kan heller ikke vente i 5-6 år å se det an.. Men han vil jo ikke ha barn med meg..å da er det lite jeg kan gjøre med det. Men det sitter så dypt inne å skulle akseptere det! Det gnager sånn at jeg lurer på om jeg kommer til å ende opp gammel, bitter og uten flere barn.. Kjenner jeg blir skuffet og lei meg, hvorfor vil han ikke ha et barn med meg? Klarer jeg å gå videre uten å bli bitter på han og situasjonen? For så å ende med brudd om noen år..og for sent med flere barn.. Uff, høres sikkert utakknemmelig ut men det er sånn det føles ut nå. Vi har det fint sammen, men noen ganger tenker jeg at han er redd for å slippe meg helt innpå seg ogikke vil binde seg 100% følelsesmessig til meg. Noen ganger tenker jeg at hvis han nå har bestemt seg for at det aldri blir flere, så må jeg forlate han å gå videre. Er det galskap? Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Hvor mange har du da? Jeg hadde ikke gått fra typen pga det... Anonymous poster hash: cbd67...c02
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Hvor mange har du da? Jeg hadde ikke gått fra typen pga det... Anonymous poster hash: cbd67...c02 Jeg har to Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Noen flere som mener noe om dette?? Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Du må jo nesten bare veie for og imot. Men tror du at du kunne fått barn med noen andre da hvis du går? I og med at du skriver at dere ikke bør ventd fem år til Anonymous poster hash: 85b5d...7a2
Superdolly Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Du må rett og slett sette deg ned og finne ut hva som er viktigs for deg. Flere barn eller denne mannen. Jeg har ingen tro på at han plutselig kommer til å endre mening. Jo da, det skjer selvsagt det også, men i den virkelige verden er det best å tro på at folk mener det de sier og sier det de mener. Ergo: Han vil ikke ha flere barn. Du vil ha flere barn. Jeg synes ikke du skal lure ham heller. Det er en skikkelig dreper for forhold, som oftest. Du må jo selvsagt snakke med ham og fortelle ham hvor viktig dette er for deg, men ikke regn med at han ombestemmer seg. Dine valg blir da: Avfinne deg med at du ikke får flere barn. Gå fra mannen og prøve å finne en annen mann som også ønsker seg barn. Det er bare du som kan vite hva som er riktig for deg. Hva som veier tyngst, denne mannen eller ditt ønske om flere barn.
me_87 Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Jeg har også ett sterkt ønske om ett barn til,hadde jeg vært sammen med en som ikke kunne tenke seg flere så hadde jeg gått fra han ja. Jeg vet at jeg hadde angret visst jeg ikke fikk ett barn til.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Men tror du det er lett å finne en ny mann du elsker, som vil ha barn med deg? Jeg har selv prøvd å finne denne mannen i 6 år. Trodde jeg fant han, kastet bort 2 år på han, så 2 andre kortvarige forhold, med menn som ga seg ut for å være noe helt annet enn de var. Nå tror jeg at jeg endelig har møtt han, men det er for tidlig å si ennå. Og nå tror jeg ikke det blir noen barn, da jeg føler vi starter å bli gamle. Har flere single venninner på min alder, og vi sliter alle med det samme. Anonymous poster hash: 1577a...d2e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Du må jo nesten bare veie for og imot. Men tror du at du kunne fått barn med noen andre da hvis du går? I og med at du skriver at dere ikke bør ventd fem år til Anonymous poster hash: 85b5d...7a2 Nja, det er jo selvfølgelig ikke sikkert jeg møter noen jeg vil ha barn sammen med innen rimelighetes tid. Jeg er 34 og ønsker ikke å vente i mange år..og ønsker jo heller ikke å hoppe fra den ene til den andre og lage barn med første og beste jeg finner.. Vil jo egentlig bare være sammen med han, bare redd jeg til slutt kommer til å ødelegge det hele med bitterheten min..og da kan man jo tenke at de årene jeg har brukt på han på en måte er forgjeves og har ført til at jeg ikke får ønsket mitt oppfylt.. Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Men tror du det er lett å finne en ny mann du elsker, som vil ha barn med deg? Jeg har selv prøvd å finne denne mannen i 6 år. Trodde jeg fant han, kastet bort 2 år på han, så 2 andre kortvarige forhold, med menn som ga seg ut for å være noe helt annet enn de var. Nå tror jeg at jeg endelig har møtt han, men det er for tidlig å si ennå. Og nå tror jeg ikke det blir noen barn, da jeg føler vi starter å bli gamle. Har flere single venninner på min alder, og vi sliter alle med det samme. Anonymous poster hash: 1577a...d2e Som jeg svarte til hun over her, det er absolutt ikke sikkert jeg kommer til å finne noen ny som jeg kunne tenkt meg barn med før det er for seint. Uff, vanskelig dette her.. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Men tror du det er lett å finne en ny mann du elsker, som vil ha barn med deg? Jeg har selv prøvd å finne denne mannen i 6 år. Trodde jeg fant han, kastet bort 2 år på han, så 2 andre kortvarige forhold, med menn som ga seg ut for å være noe helt annet enn de var. Nå tror jeg at jeg endelig har møtt han, men det er for tidlig å si ennå. Og nå tror jeg ikke det blir noen barn, da jeg føler vi starter å bli gamle. Har flere single venninner på min alder, og vi sliter alle med det samme. Anonymous poster hash: 1577a...d2e Som jeg svarte til hun over her, det er absolutt ikke sikkert jeg kommer til å finne noen ny som jeg kunne tenkt meg barn med før det er for seint. Uff, vanskelig dette her.. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: f0f18...a1d Jeg blir 36 år om 1 mnd. Det er jo noe med det at man skal være sammen en stund og, før man prøver å få barnet, og man vet ikke hvor lang tid det vil ta heller. Anonymous poster hash: 1577a...d2e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Men tror du det er lett å finne en ny mann du elsker, som vil ha barn med deg? Jeg har selv prøvd å finne denne mannen i 6 år. Trodde jeg fant han, kastet bort 2 år på han, så 2 andre kortvarige forhold, med menn som ga seg ut for å være noe helt annet enn de var. Nå tror jeg at jeg endelig har møtt han, men det er for tidlig å si ennå. Og nå tror jeg ikke det blir noen barn, da jeg føler vi starter å bli gamle. Har flere single venninner på min alder, og vi sliter alle med det samme. Anonymous poster hash: 1577a...d2e Som jeg svarte til hun over her, det er absolutt ikke sikkert jeg kommer til å finne noen ny som jeg kunne tenkt meg barn med før det er for seint. Uff, vanskelig dette her.. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: f0f18...a1d Jeg blir 36 år om 1 mnd. Det er jo noe med det at man skal være sammen en stund og, før man prøver å få barnet, og man vet ikke hvor lang tid det vil ta heller. Anonymous poster hash: 1577a...d2e Ja, det er sant. Ofte må man vente til den første forelskelsesperioden er over før man "ser" klart og kan være mer sikker på forholdet. Utrolig kjedelig å bruke flere år av livet sitt på forhold som viser seg å ikke fungere i lengden, iallfall om det er årsaken til at man ikke får barn.. Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Jeg "slo meg til ro" med en mann som ikke ville ha flere barn. Bare for å oppleve at han dumpet meg et år etterpå. Så jeg kastet bort en av de viktigste årene med tanke på å få flere barn, for en mann som tydeligvis ikke var like i forholdet som det jeg var. Når det i ettertid viser seg at han ikke var ærlig i lang tid og hadde tvilt på forholdet - til tross for at han visste mitt dilemma... da er det vanskelig å ikke bli bitter. Det kan skje deg også, HI. Så den siden er også en side du må vurdere. Kan du leve med det om du nå slår deg til ro med det - for så å bli dumpet når det er for sent for deg å få flere barn? Du må finne ut hva som er sterkest for deg - behovet for flere barn, eller akkurat denne mannen. Jeg unner i hvert fall ingen å komme i min situasjon... Anonymous poster hash: 94d11...ca8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Jeg "slo meg til ro" med en mann som ikke ville ha flere barn. Bare for å oppleve at han dumpet meg et år etterpå. Så jeg kastet bort en av de viktigste årene med tanke på å få flere barn, for en mann som tydeligvis ikke var like i forholdet som det jeg var. Når det i ettertid viser seg at han ikke var ærlig i lang tid og hadde tvilt på forholdet - til tross for at han visste mitt dilemma... da er det vanskelig å ikke bli bitter. Det kan skje deg også, HI. Så den siden er også en side du må vurdere. Kan du leve med det om du nå slår deg til ro med det - for så å bli dumpet når det er for sent for deg å få flere barn? Du må finne ut hva som er sterkest for deg - behovet for flere barn, eller akkurat denne mannen. Jeg unner i hvert fall ingen å komme i min situasjon... Anonymous poster hash: 94d11...ca8 Uffda, da skjønner jeg at du er bitter på han! For en dritt som tydeligvis kun har tatt hensyn til seg selv. Det er klart det er en sjanse for at nettopp det samme kan hende med meg, selv om jeg ikke tror han kommer til å gjøre det slutt så har man jo aldri noen garanti. Det trodde sikkert ikke du heller.. Vi har ikke snakket mye om det å få barn sammen, har spurt to ganger det siste året og han sier bestemt nei. Men tenker å snakke med han ordentlig om det, be han bruke litt tid å tenke seg godt om før han svarer meg. Vi har ikke vært sammen mer enn 2,5 år så kanskje har det uansett vært for tidlig for han. Å dessuten har han barn fra før og er sikkert redd for nytt brudd å barn både her og der.. Anonymous poster hash: f0f18...a1d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Jeg skjønner tankegangen din! Ønsker meg mange barn, opp i mot fem stykker gjerne 😊 Han vil ha to sier han. Vi har ingen. Håper kanskje han går med på tre etterhvert, men har tenkt at jeg er fornøyd så lenge jeg kan få to med han jeg elsker. Likevel håper jeg han ombestemmer seg.... Anonymous poster hash: 653e5...b34
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Du får spørre om han blir hvis du skaffer deg ett donorbarn som er ditt. Da får du barn til og bli med mannen du elsker. Anonymous poster hash: 0d311...650
♥Nemi♥ Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 Forstår deg godt. Mannen min og jeg har alltid pratet om tre barn, og jeg har vært veldig klar på at jeg ønsker meg mer enn to. Dette har vært "planen" hele tiden. Men er nå i mitt 2. svangerskap, og det har vært veldig tøft for oss begge. Han sier nå at han tenker han vil stoppe her. Han gir meg greie grunner, og jeg forstår ham. Men har bedt ham om å ikke tenke så mye på dette nå. Vi kan jo snakke om det når lillemann er to-tre år. Håper jo han endrer synet sitt. Og han nevnte at jeg vel kom til å forlate ham for å få et til barn. Men jeg tenker for meg selv at jeg føler jeg da hadde blitt alt for egoistisk! Skal jeg bryte en stabil kjernefamilie for noe nytt og ukjent? Kanskje finner man heller ikke en slik lykke igjen, og man kan angre masse. Så det må mer til for å gå i fra mannen min.
Nyttårs barn Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 Jeg synes du skal tenke deg godt om før du går fra en mann du har det godt med for å (kanskje) få barn med en annen. Du vet ikke om du finner en ny mann som du kan stifte familie med. Du vet ikke om du kan få flere barn, alle er jo ikke like fruktbare etter 35. Du har allerede to barn, forstår jeg det rett. Hva slags forhold har de til din nåværende partner? Om dette er bra ville jeg stset alt på det, og forsøkt å være glad for det jeg har.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Er så enig med deg nyttårsbarn Skal du dumpe boen for så å gå rundt å leite etter en partner i kjærlighetsssorg?? Hva hvis verken du eller den nye kan få barn? Kanskje du ikke finner en ny partner hvor alt stemmer så kjapt?!? Skjønner ikke tankegangen til folk avogtil Vær lykkelig over at du har to friske barn Er ikke lett å finne en god stefar til de heller, og ikke minst hvordan vil ungene ta dette bruddet?! Anonymous poster hash: cbd67...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå