Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Er 14 uker på vei og har siste 24 timene vært så øm og hatt smerter i livmorhalsen, tror ihverfall det kommer derfra? Øm når jeg setter meg, når jeg sitter og når jeg går. Føler liksom noe er galt? Hva kan dette være? Redd for abort Anonymous poster hash: a912f...a2c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Er 14 uker på vei og har siste 24 timene vært så øm og hatt smerter i livmorhalsen, tror ihverfall det kommer derfra? Øm når jeg setter meg, når jeg sitter og når jeg går. Føler liksom noe er galt? Hva kan dette være? Redd for abort Anonymous poster hash: a912f...a2c Det er sånn vond murring og småstikk hele tiden når jeg sitter.. Når jeg går har jeg også sånn stølhetfølelse i magen og vindt nederst, ikke hele tiden men med en gang jeg reiser meg opp og går litt. Hi... Anonymous poster hash: a912f...a2c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Er 14 uker på vei og har siste 24 timene vært så øm og hatt smerter i livmorhalsen, tror ihverfall det kommer derfra? Øm når jeg setter meg, når jeg sitter og når jeg går. Føler liksom noe er galt? Hva kan dette være? Redd for abort Anonymous poster hash: a912f...a2c Ingen som vet? Anonymous poster hash: a912f...a2c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Det er jo litt vanskelig å svare på.. Kan være alt fra ligamentsmerter til UVI. Om du er redd for at det er noe alvorlig, så ta kontakt med føden, legevakt eller lege for råd. De kan dette bedre enn oss. Anonymous poster hash: 04061...d4f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Aner ikke hva det er, me. Det hadde jeg i alle mine svangerskap. Vel... Ikke i de jeg mistet da, men i de som gikk bra:) Anonymous poster hash: 69506...366
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Det er jo litt vanskelig å svare på.. Kan være alt fra ligamentsmerter til UVI. Om du er redd for at det er noe alvorlig, så ta kontakt med føden, legevakt eller lege for råd. De kan dette bedre enn oss. Anonymous poster hash: 04061...d4f Er for kort på vei til at de kunne sjekke dette...var det en abort på vei så kunne de ikke gjøre noe sa de på føden/gyn på ullevål Anonymous poster hash: a912f...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå