Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 10 åringen har lyst på Facebook og Snapchat. Facebook har jeg sagt han ikke får enda, fordi jeg ikke helt ser hva han har der å gjøre , i tillegg til at det er satt 13 årsgrense der. Men mange av klassekameratene har både Facebook og Snapchat, så da lurer han på om han kan få Snapchat i det minste. Jeg har vært på foredrag med "Barnevakten" ang nettvett og digital mobbing, og hun synes Snapchat var helt supert for barna var så kreative når de tok bilder. Selvfølgelig kan det misbrukes som alt annet, men Snapchat var en av de "snille" tingene barna kunne kommunisere med. Men jeg ser at Apple har satt 12 års aldersgrense på dette. Dere med banrn rundt 10 år - får de Snapchat om de ber om det ? Hvorfor - hvorfor ikke ? Anonymous poster hash: 37646...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå