Gå til innhold

Vil du fortelle meg din erfaring med antideprissiva?

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt
Skrevet

Fikk du overskudd igjen? Ble livslysten som før? Klarte du å gjøre husarbeid igjen og glede eg over dagene? Fikk du sove om natten?

Fikk du noen negative bivirkninger, som Feks vektøkning, nedsatt sexlyst OL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å fungere igjen, kunne etterhvert gå på jobb, være sosial. Men stort overskudd? Nei. Men hjulene gikk rundt, i motsetning til perioden før jeg begynte. For meg var det nødvendig for å komme meg ut av en slags depresjon/angst-greie.

Og vektøkning? Jaaaa....18 lilo plutselig opp...

Anonymous poster hash: f604f...197

Gjest Pusikatt
Skrevet

18 kilo. Du godeste. Hvilke tabletter var dette?

Skrevet

Zoloft: Jeg oversov og fikk normal søvn rytme igjen. Kunne sove 20 t om dagen før, nå holder 7 t.

Mindre matlyst.

Overskudd til det meste med familie og husarbeid, men venner holdt jeg på avstand. Fungerte i jobb selv om jeg ble sliten.

Ble nok litt følelsløs i perioder, men har gått seg til :)

Brukt de i 8 måneder og trapper nå ned :)

Anonymous poster hash: 2399d...a78

Skrevet

Jeg ble enda mer deprimert av de, prøvde 4 forskjellige typer og alt bare raste nedover. Ble så ille at jeg til slutt ble tvangsinnlagt. og godt er det nå i ettertid. ble rett og slett så deprimert at det ble smertefullt å leve. fikk en enorm tvang til å avslutte alt på flekken, holdt ikke ut et minutt til! Man skal være ekstremt forsiktig med den type medikament! Det er slett ingen vidundermedisin..  Hos noen har det effekt, hos andre er det som bensin på bålet.

Det som fikk meg opp av mørket etter over 2 år som psykisk syk var trening, riktig kosthold og bare det å komme seg ut å gå turer. Og tett oppfølging av psykolog så klart.

Håper du finner ut av en løsning som fungerer for DEG. Kjenner du at medisinene ikke har noen effekt eller gjør ting verre, så STOPP med en gang! ikke la det gå for langt, det kan få katastrofale følger. 

Anonymous poster hash: f306a...c84
Gjest Pusikatt
Skrevet

Ja jeg har ikke lyst å gå på tabletter. Jeg vet det med kosthold og trening, men akkurat nå er selv DET et ork...

Skrevet

Det er fult forståelig! 

Har du noen du kan prate med om dette? som kan hjelpe deg og sortere tanker og finne ut hva dette kan komme av? 

Anonymous poster hash: f306a...c84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...