Gå til innhold

Hvor mange her jogger regelmessig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg jogging, ikke gå raskt..

Si EY! :)

Anonymous poster hash: 56605...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg. Er det eneste formålet med innlegget opptelling, eller er det noe du faktisk lurer på?

Anonymous poster hash: 63990...ceb

Skrevet

Eneste formål er for å se hvor mange her som bruker jogging som treningsform, da dèt visstnok er den vanligste formen for trening blant nordmenn.

Anonymous poster hash: 56605...1ca

Skrevet

jeg hater all form for trening bortsett fra jogging. Elsker å løpe! (+eneste måten å slite ut bikkjedyret) Så jeg jogger 3-7 dager i uka. 

Skrevet

Da jogging for meg ender opp med puls i sone 4, må jeg ta 1-2 joggeøkter for uken og 2-3 turer hvor jeg går, for å ha puls i sone 2 maks 3. Ellers trener jeg styrke minst 2 ganger i uken.

Så JA, jeg jogger regelmessig.

Anonymous poster hash: 8b40d...be6

Skrevet

Har jogget fire ganger i uka. Løper en del halvmaraton løp på sommeren. Men nå har jeg et opphold pga svangerskap og en akilles jeg ikke får behandlet. Må si jeg SAVNER å løpe. Særlig nå som skogsveier er bare og kveldssola varmer igjen. Sukk.

Anonymous poster hash: 139e9...e4b

Skrevet

Ja, deiligste form for trening. Høre på lydbok eller kverner på problemstillinger. Elsker det!

Skrevet

Jepp! Sprang en mil i går :)

Skrevet

Ja....3-4 gang i uka. De andre dagene er det svømming, styrke til DVD,er eller annet..

Elsker jogging, HATER styrke. Men det må til, særlig med alderen. Løser både verdensproblem, familielogistikk. arbeidsproblem og kleskriser under turene min. Eller jeg bare løper fra alt sånn: Alt etter hva som passer seg...

Anonymous poster hash: f23c0...8e2
Skrevet

Jeg jogger 2 ganger i uken i håp om å begynne å like det. Nå har jeg gått fra å være en sofagris til å trene 5-6 dager i uken, og nå elsker jeg treningen til Jillian Michaels så regner med at når jeg får jogget en del at jeg kommer til å like det også.

Anonymous poster hash: 28849...57a

Skrevet

Love it! Løper 4-5 ganger i uka. Var fantastisk å begynne ujevnt etter fødsel :-)

Skrevet

Ja, når jeg ikke er høygravid:)

Er ikke en av de som elsker å jogge, men det er raskt og effektivt, trenger ikke å tilpasse timeplanen på SATS og det er jo deilig å merke fremgang så klart og tydelig som man gjør med jogging.

Anonymous poster hash: 26db9...cd8

Skrevet

EY!

Anonymous poster hash: ad055...e25
Skrevet

EY!

Jogger 3-4 ganger i uka, men ikke så langt da, ca. 5 km per tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...