Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Noen som har erfaring med denne barnehagen? Anonymous poster hash: f7fe1...dad
*Smiley* Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Den er helt grei , men stor med mange barn. Kunnskapsbyen bhg er bedre syns jeg .
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Jeg har ikke egne erfaringer, men er småbarnsmor i samme kommune og har hørt litt variert om barnehagen. Det er en stor basebarnehage og har slitt med mye utskiftning av pedagoger særlig på storebarn. Kjenner ei som er kjempefornøyd med småbarnsavdelingen der og føler seg godt ivaretatt. Et vennepar tok eldstedatteren ut derfra når de fikk overflytting da det var mye rart på den avdelingen hun gikk. Barna satt foran skjerm og så youtube mens de voksne satt rundt eget bord og drakk kaffe - ofte! De slet også med at klær og utstyr ble "borte" - reimavotter, Vikingstøvler etc. Endte med at de bare sendte med brukt og mindre dyrt utstyr, irriterende! Anonymous poster hash: 455d1...26a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Har vært der som vikar, mest på småbarna, og selv om personalet er veldig hyggelige og flinke, er barnehagen rett og slett for stor. Det blir til at alle går og passer på alle, men ingen ser noen. Det er for uoversiktlig, og man vet gjerne da ikke hva som har skjedd dersom et barn kommer med kul i panna, bitemerke eller småsår. Og jeg så det godt på småbarnsavd. at det er virkelig den sterkestes rett der. Når alle barna er der sammen er det jo over 50 barn som skal kjempe om de samme lekene og oppmerksomheten til de ansatte. Det er og veldig mye møter og annet som opptar pedledere store deler av dagen. Det er litt synd, for det jobber virkelig flinke damer der som elsker jobben sin. Anonymous poster hash: 7deb0...e09
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Jeg har ikke egne erfaringer, men er småbarnsmor i samme kommune og har hørt litt variert om barnehagen. Det er en stor basebarnehage og har slitt med mye utskiftning av pedagoger særlig på storebarn. Kjenner ei som er kjempefornøyd med småbarnsavdelingen der og føler seg godt ivaretatt. Et vennepar tok eldstedatteren ut derfra når de fikk overflytting da det var mye rart på den avdelingen hun gikk. Barna satt foran skjerm og så youtube mens de voksne satt rundt eget bord og drakk kaffe - ofte! De slet også med at klær og utstyr ble "borte" - reimavotter, Vikingstøvler etc. Endte med at de bare sendte med brukt og mindre dyrt utstyr, irriterende! Anonymous poster hash: 455d1...26a Hvor i kommunen holder du til? Vi har akkurat flyttet til Strømmen.. Jeg har også hørt mye blandet om denne barnehagen.. men det er der vi har fått plass, og tenker at vi får starte med friskt mot og positiv innstilling! Barna er gudskjelov ikke bittesmå når de starter der.. Anonymous poster hash: f7fe1...dad
*Smiley* Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Det er avdbarnehage og ikke base bhg. Da min første gikk der var det vikarer hele tiden. Mye støy og bråk. Flinke folk mange av de som jobber der , men mini ble ikke skikkelig trygg .
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Jeg har ikke egne erfaringer, men er småbarnsmor i samme kommune og har hørt litt variert om barnehagen. Det er en stor basebarnehage og har slitt med mye utskiftning av pedagoger særlig på storebarn. Kjenner ei som er kjempefornøyd med småbarnsavdelingen der og føler seg godt ivaretatt. Et vennepar tok eldstedatteren ut derfra når de fikk overflytting da det var mye rart på den avdelingen hun gikk. Barna satt foran skjerm og så youtube mens de voksne satt rundt eget bord og drakk kaffe - ofte! De slet også med at klær og utstyr ble "borte" - reimavotter, Vikingstøvler etc. Endte med at de bare sendte med brukt og mindre dyrt utstyr, irriterende! Anonymous poster hash: 455d1...26a Hvor i kommunen holder du til? Vi har akkurat flyttet til Strømmen.. Jeg har også hørt mye blandet om denne barnehagen.. men det er der vi har fått plass, og tenker at vi får starte med friskt mot og positiv innstilling! Barna er gudskjelov ikke bittesmå når de starter der.. Anonymous poster hash: f7fe1...dad Vi bodde på Strømmen tidligere og hadde da plass i Sagelva barnehage på småbarn. Det er en forholdsvis stor barnehage med 125 barn, men veldig bra organisert og dyktig personale gjorde at vi følte oss veldig ivaretatt og trygge der! Nå bor vi på motsatt side av Lillestrøm og trives godt her også. Riisløkka kaller seg en sonebarnehage og det leser jeg som pedagog som det samme som en basebarnehage, er selv pedagog og passer ikke til å jobbe i en så stor barnehage. Men når det er sagt kan man ha gode store barnehager også, man er veldig avhengig av stabilt og dyktig personal. "Fra Skedsmo kommune sine sider:" Organisering Barnehagen er bygget opp som en sonebarnehage med 54 heltidsplasser på 4 soner. Innenfor hver sone er barna delt inn i kontaktgrupper med faste voksenkontakter. Vi har en stor pedagoggruppe, eget fagforum, stort fagarbeider- og assistentmiljø. Riisløkka ledes av styrer og assisterende styrer. Vi har i tillegg en sekretær. Anonymous poster hash: 455d1...26a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Hei igjen alle dere som har svart Har noen av dere noe kontaktinfo til denne barnehagen - jeg har prøvd å ringe nummeret på nettsiden til skedsmo kommune hver dag i maaange dager og jeg får ikke noe svar Anonymous poster hash: f7fe1...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå