Gå til innhold

Ekkel opplevelse i dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og jenta på 4 gikk fra barnehagen i dag også kom det en mann i 30 årene syklende forbi oss. Han mumlet noe og stoppet og stirret på oss. Så snudde han og stoppet for å ta bilde av oss og syklet videre, så rakk ikke å spørre hva han drev med. Så stoppet han langt unna og tok fler bilder, da snudde vi og tok en annen vei. Dette var inne i skogen, så kom vi ut av skogen også sto han plutselig inne i en hekk og filmet eller tok bilde av oss, så ut som telefonen pekte på jenta mi. Da var han så nerme at jeg fikk ropt og spurt hva i alle dager det er han driver med. Da sa han bare ingenting og syklet avgårde. Så ekkelt altså og med en fireårinng og ei i barnevogn på 3 uker så kunne jeg ikke slippe deg jeg hadde å løpe etter heller

Anonymous poster hash: 88976...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ville jeg absolutt anmeldt!

Skrevet

Jeg og jenta på 4 gikk fra barnehagen i dag også kom det en mann i 30 årene syklende forbi oss. Han mumlet noe og stoppet og stirret på oss. Så snudde han og stoppet for å ta bilde av oss og syklet videre, så rakk ikke å spørre hva han drev med. Så stoppet han langt unna og tok fler bilder, da snudde vi og tok en annen vei. Dette var inne i skogen, så kom vi ut av skogen også sto han plutselig inne i en hekk og filmet eller tok bilde av oss, så ut som telefonen pekte på jenta mi. Da var han så nerme at jeg fikk ropt og spurt hva i alle dager det er han driver med. Da sa han bare ingenting og syklet avgårde. Så ekkelt altså og med en fireårinng og ei i barnevogn på 3 uker så kunne jeg ikke slippe deg jeg hadde å løpe etter heller

Hm ville kanskje informert barnehagen om det? Slik at de er klar over at det er en creepy fyr som tar bilder av små barn... grøss... Hørtes super skummelt ut...

Skrevet

Uff, så utrolig ekkelt! :(

Anonymous poster hash: a7718...799
Skrevet

Dette var heldigvis langt unna barnehagen, men ganske nerme her vi bor. Han kan ha vært psykisk utviklingshemmet, det så slik ut, men det gjør det ikke noe mindre ekkelt uansett :(

Skrevet

Dette var heldigvis langt unna barnehagen, men ganske nerme her vi bor. Han kan ha vært psykisk utviklingshemmet, det så slik ut, men det gjør det ikke noe mindre ekkelt uansett :(

Jeg jobber i bolig med pu og dette høres ut som noe en av brukerne jeg jobber med kunne funnet på. Det er selvfølgelig ikke han, da han aldri får gå ut alene.

Du kan/bør kontakte politiet og melde din bekymring.

Anonymous poster hash: 95994...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...