Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hun er 2 mnd. Før sov hun en lang lur på 3 timer og 2 små på 1 time. De siste 2 dagene nekter hun å sove lengre enn 20 min av gangen. Er jeg heldig sover hun nå 20 min 3 ganger om dagen. Dette resulterer i at hun blir veldig overtrøtt og ekstremt vanskelig å legge om kvelden. Når hun først sovner for kvelden så sover hun i ca 7 timer og 2 timer etter mat på tidlig morgen. Men ettet det er det nesten ikke no! Tips? Har prøvd å gå tur i vogn, bæresele, biltur, bysse, støy, rolig musikk, smokk, koseklut osv osv Anonymous poster hash: 2134d...f33
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Gjrø det samme hver dag. Feks trille ml 10-12, da kan hun sove osv Anonymous poster hash: 9f0a2...62e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Yngste her gikk fra å sove 20 timer i døgnet ned til 12-13 timer når han var 7-8 uker gammel. Er helt normalt at de våkner mer til etter hvert, og koselig å få mer kontakt også Her må han ofte lures i søvn ved bilkjøring, til lyden av støvsuger, trilleturer og så videre for å få nok søvn på dagtid. Men blir sjelden mer enn 30-40 min x 3 mellom kl 07-19. Han er nå 7 mnd gammel. Anonymous poster hash: 1bc51...4be
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Er ikke alle som trenger så mye søvn. Og når hun sover så masse sammenhengende på natta synes jeg det høres ut som dere har en veldig god rytme på søvnen Anonymous poster hash: 58dbf...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå