Gå til innhold

Hormonellt ramponert lydfilter....gi meg styrke!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg greier ellers å sile ut støyende barn, men nå er den evnen mangelvare her. I tillegg til at enkelte barn tydeligvis trenger en real ørespyling så vurderes nå husmoreksil et sted milevis unna barn,

Når det endelig er stille og BURDE vært fred å få våkner mutanten av en mageboer og herjer. Aller helst når jeg akkurat har sovnet etter å ha kjempet med halsbrannen et par timer. Hva gir dere meg, uke 24 og pirker mor under ribbeinet og romsterer slik at involvere synes ommøblert og magen bukter seg? Kom i skade for å trø på vekta i går, i og for seg greit så jeg er forberedt til morgendagens kontroll... 12 kg opp alt... Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Ganglaget er en mellomting mellom vaggende gås krysset med 90 år gammel utslitt bondekone. Huda er som værste pubertetskrisa...krever hard innsats med mineralsminke for å være presentabelt nok til å tørre å bevege meg ut dørene for et ærend på butikken uten å utløse alarm om mulig byllepest hos Statens Helsetilsyn.

Men, sola skinner og jeg har lun plass å nyte den i le for vind og trekk.... I morra vies dagen til solveggen med stikketøy....

Pluss nr 2 bilen gikk igjennom EU kontrollen, og alle gode ting er tre, lagt av ny kontinental seng som mannen må hente på fredag, dvs...han MÅ liste ferdig soverommet. Skal ut å handle nytt sengetøy, vaske og stryke det klart til helgen <3

Endret av Ugl@ ruger...
Videoannonse
Annonse
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Huff, føler med deg :klem:

Enda godt at det lurte seg inn noe elsk i løpet av dagen, og jeg må si jeg liker planen din for morgendagen :kul:

Og du? Du er over halvveis til målet :D

Skrevet

Litt freudiansk aggressiv skrivefeil det der, "stikketøy" i hele morra? Hvem skal du stikke? Ser deg for meg der du stikker med pinnene etter alle som kommer i nærheten.

Skrevet

Haha....falt ut en r der ja. Men ikke langt unna sannheten heller ;)

Kunne tenkt meg å stikke bondejævelen med traktor og henger som kjørte i 30 km i timen i flere kilometer i 80 sonen i morres dermed lagde kø, å svinge av på stedene han av innimellom for å slippe biler fram ( han hadde hele 5 gyldne muligheter) til det, men valgte å vente med å svinge av på ei busslomma når han kom til 50 sona. Turen som vanligvis tar. 10 min tok en halvtime og jeg var tissetrengt.

Skrevet

Å skrive ipad i sola ser jeg nå ikke kom helt riktig ut..haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...