Gå til innhold

Dere som bor i Kristiansand


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bo der? Barnevennlig?

Pga mannens jobb flytter vi dit, og jeg har aldri vært der!

:-)

 

Anonymous poster hash: 5a898...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 5a898...a96

Skrevet

Kristiansand er en super by! Jeg flyttet hit for ca. 10 år siden, og har aldri angret! Været er upåklagelig, de fleste sørlendinger er blide og imøtekommende, naturen med sjø og svaberg og skog er nydelig. Skolen og barnehagen her vi bor er kjempebra (østsiden av byen). Barnevennlig og mange åpne barnehager dersom du er hjemme med barna. Dyreparken i nærheten er et stort pluss. Norges største kjøpesenter for de som er intr. i det, en utrolig koselig sommerby med masse aktiviteter. Mange koselige og sjarmerende kafèer/spiseplasser.

 

Osv.

 

Hvor flytter du fra? :)



Anonymous poster hash: 1be64...eaf
Skrevet

Jeg har bodd der hele livet fram til for to år siden. Veldig kjekk by. Flytter nok tilbake etter endt studie. Hvor flytter dere? Kanskje litt lettere å svare da :)



Anonymous poster hash: ba56c...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...