Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg får aap og får omskolering nå.om noen få uker er det eksamen. Men akkurat nå er jeg i en situasjon hvor begge foreldrene mine er døende og jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet.jeg er hos de hele dagen. Dette er i tillegg til min egen sykdom. Anonymous poster hash: 6424a...855
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Nei, når du går på aap har du ikke krav på sykepenger og kan heller ikke sykemelde deg. Det du kan gjøre er å ringe nav for å få forandret på oppfølgingsplanen din, for å ha krav på penger fra nav må du nemlig gjøre det som står i oppfølgingsplanen din. Ring nav og avtal et møte med saksbehandleren din, det er nok lurt å ha med legen sin på det møtet for ha få bekreftet at det ikke er mulig for deg å gjennomføre aktivitetene dine (som vel er skolen). Anonymous poster hash: f279e...1d8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Beklager at jeg kupper tråden her, unødvendig å lage ny. Kan man få sykepenger når man går på dagpenger? Hvordan fungerer det? Anonymous poster hash: 8625c...75a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Beklager at jeg kupper tråden her, unødvendig å lage ny. Kan man få sykepenger når man går på dagpenger? Hvordan fungerer det? Anonymous poster hash: 8625c...75a Ja, dagpenger er sykepengegrunnlag. Det fungerer sånn at legen sykemelder deg, du leverer sykemeldingen hos nav også får du sykepenger isteden for dagpenger. Anonymous poster hash: f279e...1d8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Beklager at jeg kupper tråden her, unødvendig å lage ny. Kan man få sykepenger når man går på dagpenger? Hvordan fungerer det? Anonymous poster hash: 8625c...75a Ja, dagpenger er sykepengegrunnlag. Det fungerer sånn at legen sykemelder deg, du leverer sykemeldingen hos nav også får du sykepenger isteden for dagpenger. Anonymous poster hash: f279e...1d8 Når sykeperioden er over da, går man rett på DP igjen, eller må det søkes om å gjenoppta? Anonymous poster hash: 8625c...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå