Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 hvor stor sjanse er det for at man er gravid om man tester før tiden og den slår ut positivt? Altså svak strek, men sånn at man ser den..måtte få venninna mi til å se på den bare for å få andres øyne på saken. Ho sa positiv, en strek er en strek uansett hvor svak den er. Jeg skal ha mensen på fredag. Var hos gyn idag grunnet noe celleprøvestyr, men da kunne hun ikke se noe sa hun, men hun forventet heller ikke å se noe så tidlig sa hun. Så at slimhinnene i livmoren var fine og tjukke..hva betyr det? Leste et annet sted at de hadde blitt fortalt at det skjer når det har festet seg et egg..kan dette stemme? Høres jeg gravid ut? Tør nesten ikke teste flere ganger, like bekymret for positivt som for negativt svar.. testet forresten i arbeidstiden idag, så var ikke morgenurin heller. Hjeeelp? :S føler meg som et aspeløv her jeg sitter. Anonymous poster hash: 1c593...7bd
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Og om jeg er gravis, hvordan skal jeg fortelle dette til karen? Vi har ikke fastsatt noe forhold, men har drevet på i ca 3 mnd.. jeg er så nervøs, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..stakkars type.. Anonymous poster hash: 1c593...7bd
Kremtopp Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Dersom du testet positivt utpå dagen idag så er du mest sannsynlig gravid, ja. Ta en ny test, bedre å hoppe i det enn å dra det ut i det lengste
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Positivt er positivt. Tykke slimhinner får man før mens, eller ved graviditet. Anonymous poster hash: 60f6a...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå