Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 I dag har det vært 20 grader og jeg sendte snart 3 åringen min i bhg med kortermet body,tynn flecce jakke, bukse og sokker og joggesko. Når jeg hentet han hadde de tatt på han ullstilongs under buksa. Jeg fatter ikke hvorfor de tok på han den.. Anonymous poster hash: 8d9b3...d81
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Håper du sa ifra.Kan det være noen årsaker til at det skjedde? Om det var noen på utplassering, eller lærling eller ett eller annet?Bør jo ikke skje uansett da, jeg bare tenker sånn noen ganger kan det gå litt fort i svingende for noen. Men ullstilongs og 20 grader celsius er jo litt smør på flesk. Anonymous poster hash: 6b0e4...8cf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Hvis han sitter mye på bakken og leker i skyggen var nok det bare godt. Anonymous poster hash: ed832...130
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Ja når barna sitter og leker på bakken i skyggen blir det faktisk kaldt i rompa.. Anonymous poster hash: d644f...781
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Jeg forsto det som om du hadde henta han inne jeg. Anonymous poster hash: 6b0e4...8cf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Kanskje fordi det det fremdeles er kaldt og sitte på bakken eller i sandkassa. Har de skogsområde i barnehagen er det ofte mye kaldere der pga der er mer skygge. Jeg skjønner ikke at det er så veldig mye og være oppgitt over, med mindre sønnen din var gjennomsvett når du hentet han. Kler du alltid barnet ditt 100 % riktig? Anonymous poster hash: bcae2...b11
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Høres fornuftig ut å sette på en ullstillongs til en treåring som skal leke ute i bhg nå med mindre hele lekearealet har badet i sol siden i dag morges - da kanskje hadde det vært greit å kutte ut longsen. Anonymous poster hash: f25ff...a52
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Syns det var en fornuftig vurdering av bhg jeg da.... Anonymous poster hash: d644f...781
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Fornuftig med ullstilongs i 20 grader? Håper dere tuller!? Anonymous poster hash: 8d9b3...d81
Ladybird2014 Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Ingen steder det var 20 grader i lufta i dag. Selv om det er varmt der solen er, kan det være lurt med mer klær enn du hadde på barnet i dag. Kortermet body er lite om lufta er skarp, så de kjente vel på barnet og anså mer klær som nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Altfor tidlig og ikke ha noe under buksa på små barn ennå. Som flere over skriver så er det kaldt i bakken ennå. Min treåring ble sendt i strømpebukse, bukse, langermet body, skjorte og genser. Jakke og pannebånd. Da jeg hentet hadde de selvfølgelig tatt av jakke, genser og pannebånd. Anonymous poster hash: 3eb06...9cd
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Ingen steder det var 20 grader i lufta i dag. Selv om det er varmt der solen er, kan det være lurt med mer klær enn du hadde på barnet i dag. Kortermet body er lite om lufta er skarp, så de kjente vel på barnet og anså mer klær som nødvendig.I alle dager.... Her var det 21 grader i skyggen i dag!! At det går an å si at ingen steder det var det! Barnet mitt hadde på seg sommertøy da det ble hentet i dag. Helt supert det, for hun hadde på seg akkurat passe med tøy. Anonymous poster hash: d712c...0a8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #14 Skrevet 22. april 2014 Ingen steder det var 20 grader i lufta i dag. Selv om det er varmt der solen er, kan det være lurt med mer klær enn du hadde på barnet i dag. Kortermet body er lite om lufta er skarp, så de kjente vel på barnet og anså mer klær som nødvendig. Her var det 22 grader i skyggen. Min gikk i shorts og tskjorte ved henting og svettet! Anonymous poster hash: 36cc2...2ce
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #15 Skrevet 22. april 2014 Jeg ville helt klart foretrukket å hente et barn som kanskje var litt varm med ullstilongs enn et barn som småfrøys og som garantert ble snørrete fordi bhg-personalet ikke hadde brukt mer vett enn meg. Hvis jeg altså hadde vært dum nok til å sende ungen i bhg med for lite klær, altså. Det er slettes ikke særlig varmt i skyggen enda, bakken er kald, sanda i sandkassen er langt fra gjennomvarm og steiner er fremdeles kalde og farlige å sitte på. Anonymous poster hash: d3f9b...280
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #16 Skrevet 22. april 2014 Kommer jo veldig ann på hvordan utearealet til bhg er da og hvor hen i landet man bor... Vi har naturbhg, med en del skog og det er fortsatt kaldt i bakken der. Her hadde min på seg vanlig strømpebukse, joggebukse, langermet genser, fleecejakke og joggesko. Hun hadde fin temperatur når hun ble hentet. noe kald i rompa, da hun hadde sitti å lekt en del.. Anonymous poster hash: eb66e...915
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #17 Skrevet 22. april 2014 Mitt barn hadde til og med tynn parkdress, og jeg syns det var helt greit... Anonymous poster hash: d644f...781
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. april 2014 #18 Skrevet 22. april 2014 Synes det hørtes ut som en fornuftig barnehage. Her hos oss har det også vært nesten 20 grader i dag og skikkelig varmt i sola, men det er ikke sommer ennå og det merkes både på trekken i lufta når man ikke er der det er skikkelig lunt og ikke minst når man sitter på bakken. Det er dessuten ingen unger som blir overoppheta av en ullbukse under langbuksa selv i 20 grader. Varme og svette kan de jo bli uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå