Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 https://m.facebook.com/reubenboboye.olisawo?id=558513768&_rdr Hu må bare meldes og rapporteres og straffes saftig sykt!!! Anonymous poster hash: a3c5e...f3e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Hva i helvete?!Det der orka jeg ikke se på. Anonymous poster hash: 36eaf...19d
anonymemammaen Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Går ikke inn på den linken. Hva gjelder det?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 En mor som slår barnet sitt. Toppen 1 år gammelt barn.. og hun liker det.. Anonymous poster hash: a3c5e...f3e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Går ikke inn på den linken. Hva gjelder det? Linken er ikke farlig, du kommer til en facebookside der det er en video og tekst under som ber om hjelp til å identifisere moren. Ser ikke noe stygt på videobildet, bare en dame som sitter på gulvet foran et lite barn. Men vil ikke se den! Anonymous poster hash: 08155...6d7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Det kan ikke være moren, ingen gjør det mot barnet sitt. Klarte ikke å se mer enn 30 sekunder. Og det stakkars barnet som blir mishandlet... Skjærer i mammahjertet... Anonymous poster hash: d4cf7...2db
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Så vidt jeg husker så har jeg sett denne filmen før. Moren fikk en veldig kort straff for å ha slått barnet, det var bestemoren som filmet - tror barnet skulle bo hos sin onkel mens moren sonet, og så komme tilbake til moren. Mulig jeg husker feil. Hjerteskjærende :/ Anonymous poster hash: 65d07...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Huff, husker når dette var på nyhetene:-( Moren fikl straff og barnet ble etterlatt hos faren som dessverre også mishandlet barnet så de døde:-( Anonymous poster hash: 2b715...5c7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Huff, husker når dette var på nyhetene:-( Moren fikl straff og barnet ble etterlatt hos faren som dessverre også mishandlet barnet så de døde:-( Anonymous poster hash: 2b715...5c7 Det* Anonymous poster hash: 2b715...5c7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Huff, husker når dette var på nyhetene:-( Moren fikl straff og barnet ble etterlatt hos faren som dessverre også mishandlet barnet så de døde:-( Anonymous poster hash: 2b715...5c7 Det* Anonymous poster hash: 2b715...5c7
LittLykkelig Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Forstår ikke at folk deler slikt på facebook! Folk deler grusomme videoer og bilder der tusenvis liker den fordi de tror det betyr at de er imot vold osv. Ofte er det shady folk som legger ut slikt for å tjene penger på likes. Hvem vet hvem som står bak? Her om dagen så jeg et bilde av en hund som var blitt voldtatt!! Enkelte burde bruke hodet og tenke på hva de faktisk liker, kommenterer og deler videre! Facebook blir bare verre og verre. Og sånn lynsjestemning av typen "hvem har sett denne kvinnen, hun er grusom bla bla bla". Hvem vet, kanskje er hun uskyldig og på rømmen. Nei tenk dere om.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #14 Skrevet 22. april 2014 Forstår ikke at folk deler slikt på facebook! Folk deler grusomme videoer og bilder der tusenvis liker den fordi de tror det betyr at de er imot vold osv. Ofte er det shady folk som legger ut slikt for å tjene penger på likes. Hvem vet hvem som står bak? Her om dagen så jeg et bilde av en hund som var blitt voldtatt!! Enkelte burde bruke hodet og tenke på hva de faktisk liker, kommenterer og deler videre! Facebook blir bare verre og verre. Og sånn lynsjestemning av typen "hvem har sett denne kvinnen, hun er grusom bla bla bla". Hvem vet, kanskje er hun uskyldig og på rømmen. Nei tenk dere om. Er ganske enkelt å se at hun ikke er uskyldig. Anonymous poster hash: 2b715...5c7
Virginia. Skrevet 22. april 2014 #15 Skrevet 22. april 2014 (endret) Forstår ikke at folk deler slikt på facebook! Folk deler grusomme videoer og bilder der tusenvis liker den fordi de tror det betyr at de er imot vold osv. Ofte er det shady folk som legger ut slikt for å tjene penger på likes. Hvem vet hvem som står bak? Her om dagen så jeg et bilde av en hund som var blitt voldtatt!! Enkelte burde bruke hodet og tenke på hva de faktisk liker, kommenterer og deler videre! Facebook blir bare verre og verre. Og sånn lynsjestemning av typen "hvem har sett denne kvinnen, hun er grusom bla bla bla". Hvem vet, kanskje er hun uskyldig og på rømmen. Nei tenk dere om. Er ganske enkelt å se at hun ikke er uskyldig. Anonymous poster hash: 2b715...5c7 Jeg oppfattet det slik at hun ikke nødvendigvis siktet til denne saken slik hun ordla seg, men tenkte mer prinsipielt. Jeg er ellers helt enig med henne i at man ofte bør vokte seg vel for å dømme noen uten rettssak. Men ja, uten å ha sett på klippet, så høres det ut som om det i akkurat denne saken nok er liten tvil . Jeg er tilhenger av at slikt bør både skrives om og leses, for at ikke disse barna eller sakene skal glemmes, og for at folk skal vite at slike forferdelige ting ikke er overdrivelser. Men samtidig er det å gå for langt å legge ut en video av slik mishandling på nettet, synes jeg. Og her inne med ekstra følsomme spedbarnsmødre og gravide bør man advare om hva det er snakk om i innlegget når man poster...! Endret 22. april 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #16 Skrevet 22. april 2014 Grusom video, angrer på at jeg så den. Selv om hun blir straffet ved loven, håper jeg karma straffer henne hardere. Anonymous poster hash: 4d301...776
LittLykkelig Skrevet 22. april 2014 #17 Skrevet 22. april 2014 Forstår ikke at folk deler slikt på facebook! Folk deler grusomme videoer og bilder der tusenvis liker den fordi de tror det betyr at de er imot vold osv. Ofte er det shady folk som legger ut slikt for å tjene penger på likes. Hvem vet hvem som står bak? Her om dagen så jeg et bilde av en hund som var blitt voldtatt!! Enkelte burde bruke hodet og tenke på hva de faktisk liker, kommenterer og deler videre! Facebook blir bare verre og verre. Og sånn lynsjestemning av typen "hvem har sett denne kvinnen, hun er grusom bla bla bla". Hvem vet, kanskje er hun uskyldig og på rømmen. Nei tenk dere om.Er ganske enkelt å se at hun ikke er uskyldig. Anonymous poster hash: 2b715...5c7 Jeg oppfattet det slik at hun ikke nødvendigvis siktet til denne saken slik hun ordla seg, men tenkte mer prinsipielt. Jeg er ellers helt enig med henne i at man ofte bør vokte seg vel for å dømme noen uten rettssak. Men ja, uten å ha sett på klippet, så høres det ut som om det i akkurat denne saken nok er liten tvil . Jeg er tilhenger av at slikt bør både skrives om og leses, for at ikke disse barna eller sakene skal glemmes, og for at folk skal vite at slike forferdelige ting ikke er overdrivelser. Men samtidig er det å gå for langt å legge ut en video av slik mishandling på nettet, synes jeg. Og her inne med ekstra følsomme spedbarnsmødre og gravide bør man advare om hva det er snakk om i innlegget når man poster...! Ja og hvem vet hvilke syke sjeler som koser seg med å se sånt. Eller det kan gi syke folk ideer. Nei det er spekulativt og drøyt å legge sånt på nett. Vet at barn blir både misbrukt og mishandlet, men synes ikke jeg skal trenge å bevitne det på facebook!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå