Gå til innhold

Ang å slette venner på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir DU lei deg om noen har slettet deg som venn på Facebook?

Hadde en diskusjon om dette og en venninner sier man sletter de man ikke liker. Jeg sletter de jeg aldri har noe med å gjøre. At det ikke har noe med å like, ikke like å gjøre.

Hva mener du?

Anonymous poster hash: f913e...c65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sletter de jeg ikke liker, de som ble lagt til/la til meg for lenge siden og jeg aldri snakker med (type gikk i samme klasse på barneskolen o.l.) også sletter som skriver ting jeg ikke er interessert i å lese. Hvis noen i slekta eller nære venner skriver mye rart fjerner jeg de bare fra newsfeeden min. Men jeg broadcaster jo ikke det til de det gjelder akkurat :)

Anonymous poster hash: edfee...cfa

Skrevet

Jeg trur jeg hadde en sånn emosjonell periode helt i starten av svangerskapet mitt hvor jeg sletta en drøss med folk. Folk jeg aldri snakker med og som jeg ikke trudde kom til å bety noe framover. Trur jeg kom i litt sånn "verne om meg og mitt" modus.

Jeg angrer litt nå. Noen av dem kunne jo vært kjekke å ha backhand.

Men lei seg, neppe. Det er ikke noe å bli lei seg for. Jeg gjorde det hvert fall ikke med onde intensjoner.

Anonymous poster hash: 45860...a0b
Skrevet

Blir litt trist om jeg blir slettet av det jeg trodde var venninner, eller andre som jeg ikke se så ofte, men har en veldig god tone med de gangene vi møtes. Da lurer man jo på hvorfor.

Hadde en liten uoverstemmelse med samboers søster, noe som resulterte i at hele samboers slekt slettet meg. Det blir bare dumt, voksne folk som ikke kan tenke selv. I ettertid har de fleste sendt ny forespørsel.

Anonymous poster hash: 6b823...e2b
Skrevet

Jeg tenker at Facebook er Facebook, ikke det virkelige livet, og alle bruker Facebook forskjellig. Noen har kun sine nærmeste venner og slektninger som Facebookvenner, andre har hundrevis og tusenvis av "venner". Noen endrer mening underveis og bestemmer seg for å rydde litt i vennelista.

Jeg orker ikke å bruke tid og krefter på å analysere folks bruk av og handlinger via Facebook, og klarer heller ikke å mobilisere særlig til sårede følelser om noen plutselig stryker meg av lista heller.

Jeg har for øvrig en Facebookvenn som stadig vekk annonserer slike opprydninger i vennelista, gjerne fulgt av et utsagn a la "vil du fortsatt være min venn, så kommenter denne statusen". Jeg kommenterer aldri slikt, for jeg gidder ikke, men hun har enda ikke strøket meg heller.

Skrevet

Sletter de jeg kjenner så dårlig at vi ikke er på hils engang. Deler endel på fb så jeg vil ikke ha hvem som helst der.

Skrevet

Jeg sletta svigerinnen min ;) fordi jeg ikke liker henne.

Anonymous poster hash: 5c303...5d8

Skrevet

Jeg har ryddet endel på fb i det siste. Og flere av de jeg har slettet har tillogmed sendt meg meld og sagt at de syntes det ikke var kult osv.. men slettet folk jeg ikke har noen kontakt med og folk jeg ikke gidder å ha kontakt med.

Skrevet

Når en jeg trodde jeg var venn med slettet meg ble jeg så klart litt trist. Men sletter selv andre jeg ikke har noe spesielt til felles med, ikke liker eller har kun møtt en gang på fest.

Skrevet

Legger ikke merke til om folk sletter meg. Og kunne ikke brydd meg mindre om noen sletter meg heller.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg har ingen jeg ikke liker på lista mi, men av og til rydder jeg litt og sletter de jeg føler at blir litt for langt ute og som jeg egentlig ikke har noe med å gjøre.  Jeg aner ikke om noen har sletta meg som venn opp gjennom tidene, men om jeg skulle finne ut at det var det, så ville det ikke gjøre meg noe.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke merket om noen slettet meg, men om jeg hadde fått det med meg ville jeg neppe blitt lei meg:)

Anonymous poster hash: cfba9...e28

Skrevet

Når jeg er deprimert så blir jeg lei meg :(

Nå har jeg det bra og blir ikke lei meg når noen sletter meg, eller jeg sjekker det ikke... Bryr meg ikke

Anonymous poster hash: c3f63...c5d

Skrevet

Vi er nok forskjellige ja.

For meg er Facebook ikke så viktig men absolutt et hyggelig sted å holde seg oppdatert på hva tidligere kollegaer og venner driver med. Jeg sletter folk rett som det er fordi jeg ikke har noe med de å gjøre eller har interesse av livene deres.

Jeg bryr meg ikke noe om at folk sletter meg og mest sannsynlig hadde vel jeg slettet de på et eller annet tidspunkt.

Når min venninne i dag sa hun ble lei seg fordi folk da ikke likte henne begynte jeg å tenke. Er ikke meningen å såre folk med å slette de heller. Jeg ser bare ikke poenget i å bli invitert inn i privatlivet deres når vi aldri snakker privat.

Anonymous poster hash: f913e...c65

Skrevet

Jeg har nettopp slettet en gammel venninne. Fordi hun er blitt sammen med eksen min, akkurat DET driter jeg i, jeg bare får helt vondt i meg og blir fysisk kvalm når hun legger ut bilder av turer de har vært på, og skriver hvor fantastisk de har hatt det, når jeg VET at han er psykopat og ondskapen selv.

Hun går på samme dumme tabben som jeg gjorde, falt for pengene og oppvartningen.

Om ett år eller to vil hun oppdage at han er gjennomsyret av ondskap, jeg finner ikke ord som kan beskrive alt han har påført meg og barnet mitt av psykiske traumer. Og alt jeg må finne meg i den dag i dag, for å holde husfreden. Æsj. Jeg faktisk hater ham, og det er virkelig ikke ofte jeg sier det om andre mennesker. Men jeg hater ikke henne, jeg bare ORKER ikke å se hvor dum hun er som går på dette.

Anonymous poster hash: a92b7...936

Gjest Pusikatt
Skrevet

Blir litt snurt kanskje. Og hvis jeg senere får venneforespørsel fra noen som tidligere har slettet meg, så aksepterer jeg ikke.

Skrevet

Spørs hvem det er. Er det en person jeg faktisk hadde litt kontakt med så blir jeg skuffet. Men nå er jeg ikke så aktiv der inne, siste status trur jeg at jeg skrev i mars, kanskje skrevet 3 statuser i år. Bilder hva er det?

Anonymous poster hash: 21e55...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...