Gå til innhold

Der var karsefrøene ja!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste vel jeg hadde de på en lur plass...

 

Men hva for noe gøyalt og ikke-påskete kan jeg så de i nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i "påskete", omdefiner til "vårlig" og slå deg laus :)

Skrevet

Hadde ikke nok frø til å fylle skoa... Så da ble det:

- fyrstikkeskehus, som forhåpentligvis får plen

- en olivenskål som da får plen med parasoll i olivendelen og basseng i stendelen

- en blomsterforma boks

- tre små stettglass i litt forskjellig fasong

Muligheter for bilde av resultat om en uke ca?

Skrevet

Jeg får det ikke opp! Hva er brukernavnet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...