Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Er gravid i uke 8. Og har har perioder på noen dager her og der siden jeg ble gravid med en enorm sultfølelse. Føler jeg kan spise alt. Blir aldri mett. Rett etter jeg har spist mat, er jeg like sulten igjen... Heldigvis er ikke alle dagene like ille, men det er forferdelig. Jeg sliter med for mange kg i utgangspunktet, og har lyst til å spise helt korrekt og sundt nå i svangerskapet, men nei da. Er så sulten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Gulerøtter, bær, epler, apelsin og sunne ting frister ikke. Spiser litt av det også, men det hverken metter eller frister. Helst ville jeg spist hamburger, pizza og kebab og usunne ting hele dagen, selv om det er noe jeg bare spiser 3-4 ganger i året ellers. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: e3985...c2f
PRobert Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Spis pommes frites om du vil, for meg roet det seg etter uke 12, og er jo grenser for hvor mye man kan ødelegge i løpet av noen få uker:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Spis pommes frites om du vil, for meg roet det seg etter uke 12, og er jo grenser for hvor mye man kan ødelegge i løpet av noen få uker:) Takk, pommes frites er vel det eneste av usunn mat som ikke frister.. Det liker jeg ikke. hehe Håper det roer seg i uke 12, som det gjorde hos deg. Anonymous poster hash: e3985...c2f
PRobert Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Jeg gomlet alt jeg kom over, men hadde mest lyst på drittmat. Lagde meg stekte pølser med makaroni og ost flere dager i strekk kun for å få i meg noe fett:p Nå er jeg på normalen, og det er uansett ikke plass til mengder av mat lenger..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Jeg hadde også ulvehunger en god del uker. INGENTING hjalp, følte meg aldri mett. Skikkelig ubehagelig. Faktisk det jeg gruer meg mest til i neste svangerskap Anonymous poster hash: 82ba5...947
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Godt å lese at det er flere. Jepp, det er skikkelig ubehagelig! Anonymous poster hash: e3985...c2f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Jeg har lagt på meg 23 kg jeg, er 33 uker på vei:'( spist så usunt til tider at jeg sliter med dårlig samvittighet.. Anonymous poster hash: b44a1...b9f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Du kan feks spise havregrøt (metter veldig, iallefall for meg ), og hvis det blir kjedelig kan du prøve pai? Grove pannekaker med cottage cheese? Anonymous poster hash: d953e...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå