Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Har fødselsdag i dag og selv om jeg er blitt såpass gammel at det ikke lenger er det helt store med dagen, så var det allikevel ikke dette jeg hadde tenkt skulle oppta tankene mine idag. Er gift gjennom 27 år og har barn. I går fikk jeg en meldig fra en ung kvinne på Facebook om jeg var kona til "fornavn" Svarte ja det var jeg. Viste meldingen til mannen og han syntes hun så kjent ut, men visste ikke hvem det var. Får så en melding idag om at jeg skal be mannen min om å slutte å sende henne meldinger hvor han tilbyr henne penger for sex. Jeg får jo pulspådrag av en annen verden for dette er jo ikke akkurat det man ønsker å få melding om i innboksen. Har selvfølgelig bedt om printscreen og kopi av evnt sms, men har ikke fått noe svar enda. Nå sitter jeg og venter da, på at mannen skal komme hjem fra jobb slik at jeg kan konfrontere ham. Har ingen grunn til å mistro mannen, men man blir jo allikevel mistenksom. Det er uunngåelig å begynne å tenke tanker om utroskap og annet dritt, selv om jeg ikke helt kan forstå at det skulle være mulig. Vet ikke helt hva jeg vil med tråden annet enn å skrive ut stress og sinne. Håper dette bare en en jente med et eller annet forskrudd ønske om å ødelegge for andre. Viser det seg å være tull, kommer jeg til å anmelde for slike ting tuller man ikke om. Skulle det vise seg å være sant, vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 092f8...1c1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Noe lignende skjedde meg i fjor. To uker etterr min 35-årsdag fant jeg ut at min mann hadde et ferskt forhold på si og at han elsket den andre dama. Han var til og med hos henne på selve dagen og hadde sex. Siden den gang har jeg sluttet å feire bursdagen min helt, orker ikke å bli påmint om dette hver eneste dag. Sender stor klem! Anonymous poster hash: 7fd2a...183
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Noe lignende skjedde meg i fjor. To uker etterr min 35-årsdag fant jeg ut at min mann hadde et ferskt forhold på si og at han elsket den andre dama. Han var til og med hos henne på selve dagen og hadde sex. Siden den gang har jeg sluttet å feire bursdagen min helt, orker ikke å bli påmint om dette hver eneste dag. Sender stor klem! Anonymous poster hash: 7fd2a...183 For en dritt!! Håper du med tid og stunder vil klare å ha feire fødselsdagen din uten å tenke på denne mannen. Klem tilbake. Anonymous poster hash: 092f8...1c1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Dette kan også være en gal dame, som bare ønsker å ødelegge. Så uten at hun kan komme med noe bevis, ville jeg ha trodd på mannen. Og håper virkelig for din skyld at dette bare er en gal dame. Anonymous poster hash: 09c4e...3e1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Gratulerer med dagen. Håper han ikke har gjort noe. Anonymous poster hash: b97ea...16a
amandine Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Jeg var utsatt for samme greia i fjor. Gale damen som ringte og spurte om jeg kjente mannen min som hun nevnte ved navn og en del andre opplysninger. Gale damen ville bare fortelle meg at hun hadde et forhold til ham, og hun ønsket meg vekk. Jeg fikk hjertebank av en annen verden og skjønte ikke bæret. Men jeg VET jeg kan stole på mannen min, og kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle stole på en fremmed dame på telefonen fremfor han jeg har vært gift med i en evighet. Etter litt frem og tilbake ga hun seg. Dvs frem og tilbake var i siste instans at jeg ba henne la meg være i fred ellers kom jeg til å anmelde. da hørte jeg ikke mer. dama var sprøyte gal, hun var rett og slett overbevist om at hun hadde et forhold til mannen min, tror jeg! Og før dere hyler opp i kor om at jeg er rundlurt, det er jeg ikke. Hun kom med masse datoer da han hadde møtt henne, og bortsett fra en av dem kan jeg med sikkerhet si at på alle de andre sikkert 20 tidspunktene hun ga meg var mannen min med meg. Det var over mange måneder det hadde værrt sa hun. Men jeg skriver dagbok og har full kontroll. Det er mange galehøns rundt omkring! Det vet alle som frekventerer DiB alt om;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Jeg var utsatt for samme greia i fjor. Gale damen som ringte og spurte om jeg kjente mannen min som hun nevnte ved navn og en del andre opplysninger. Gale damen ville bare fortelle meg at hun hadde et forhold til ham, og hun ønsket meg vekk. Jeg fikk hjertebank av en annen verden og skjønte ikke bæret. Men jeg VET jeg kan stole på mannen min, og kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle stole på en fremmed dame på telefonen fremfor han jeg har vært gift med i en evighet. Etter litt frem og tilbake ga hun seg. Dvs frem og tilbake var i siste instans at jeg ba henne la meg være i fred ellers kom jeg til å anmelde. da hørte jeg ikke mer. dama var sprøyte gal, hun var rett og slett overbevist om at hun hadde et forhold til mannen min, tror jeg! Og før dere hyler opp i kor om at jeg er rundlurt, det er jeg ikke. Hun kom med masse datoer da han hadde møtt henne, og bortsett fra en av dem kan jeg med sikkerhet si at på alle de andre sikkert 20 tidspunktene hun ga meg var mannen min med meg. Det var over mange måneder det hadde værrt sa hun. Men jeg skriver dagbok og har full kontroll. Det er mange galehøns rundt omkring! Det vet alle som frekventerer DiB alt om;-) Ikke for å skuffe deg, men min mann løy meg huden full om at de bare var venner og han ikke var utro. Han løy om at han ikke skrev med henne, ikke dro til henne, ikke lå med henne, enda etter at jeg konfronterte ham og sa at jeg VISSTE. Han dro på butikken og var borte i en time, og kom hjem med matvarer. Lite visste jeg at han møtte henne på parkeringsplassen, kjørte hjem til henne og hadde sex, mens kompisen hans handlet mat med hans kort slik at det skulle se troverdig ut. Enkelte er rett og slett så utspekulerte at de gjør mye sinnssykt for å skjule forholdet sitt, og det funker som regel. Anonymous poster hash: 7fd2a...183
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Jeg har opplevd noe lignende, men mannen var uskyldig. Heldigvis valgte den dumme damen å finne på historier som skulle ha funnet sted på tidspunkter jeg var med mannen. Og ikke var det noe som helst dokumentasjon å spore. Ikke en sms, telefonlogg, mail eller noe som helst. Det hjelper at mannen min er en skikkelig stuegris og stort sett må dras ut. Av meg. Så ikke fortvil før du har sett noe mer håndfast:) Og gratulerer med dagen:) Anonymous poster hash: 77133...1c1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Takk for svar alle. Er litt mer rolig nå. Er temmelig sikker på at han ikke kan ha vært utro, evnt annet enn i skriftlig form. Men siden hun skriver under eget navn på facebook, begynner man jo å lure. Skulle det være tilfelle at han sender grisemeldinger til unge damer, blir det oppvask av en annen verden. Anonymous poster hash: 092f8...1c1
L'attente Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Det der skjedde med meg i fjor, min samboer måtte komme hjem fra ferie tidligere og kastet seg på nattoget. Jeg snakket med han gjennom hele turen da det var så spesielt det som skjedde hjemme at man måtte ha hyppig kontakt for å sjekke status. Og han sa at han satt nå der og hadde truffet to jenter og en gutt og de satt og snakket og tok en øl. Og det viste seg at den ene jenten der var kusinen til en venninne av meg. Etter et par dager kom plutselig en melding på facebookinnboksen min at samboeren min hadde plukket noe voldsomt på denne jenten og hadde tilbydt å ha sex på toalettet. Jeg klikker selvsagt og vekker min samboer og spør hva faen dette gjelder. Han ble helt ifra seg, og skjønte fint lite. Jeg kontakter den kusinen jeg kjenner og spør om hun har hørt noe og jeg får beskjed om at denne jenten her er MESTER i å lyge på seg masse historier og at hun hadde veldig liten tro på at dette faktisk var tilfelle. Hun sendte meg til og med et bilde av henne for å vise at hun er STYGG SOM NØKKEN. Vi snakker shrek med blondt halvlangt hår og acne! Da skjønte jeg at dette var bare tull. Samboeren min klikket jo fullstendig og ringte denne jenten og spurte om det var noe alvorlig i veien med henne og at hun måtte bare ikke tro han ville tatt i henne om han fikk en million for det. Og jeg tror han faktisk, ikke at jeg er helt naiv, men når jeg så bildet og hørte fra kusinen hvordan hun kunne få et høflig hallo til å bli full knullings for å gjøre historiene sine mer spennende så slappet jeg litt mer av. Og jeg mener det, jeg er ikke verdens deiligste dame men denne jenten her har virkelig INGENTING av det samboeren min syns er pent, jeg ser egentlig tydelig at veldig få folk syns hun er attraktiv... før du får bevisene klesset i bordet, så skal du vite at folk, til og med snille greie jenter på toget hjem kan være olme ekle onde mennesker.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Det der skjedde med meg i fjor, min samboer måtte komme hjem fra ferie tidligere og kastet seg på nattoget. Jeg snakket med han gjennom hele turen da det var så spesielt det som skjedde hjemme at man måtte ha hyppig kontakt for å sjekke status. Og han sa at han satt nå der og hadde truffet to jenter og en gutt og de satt og snakket og tok en øl. Og det viste seg at den ene jenten der var kusinen til en venninne av meg. Etter et par dager kom plutselig en melding på facebookinnboksen min at samboeren min hadde plukket noe voldsomt på denne jenten og hadde tilbydt å ha sex på toalettet. Jeg klikker selvsagt og vekker min samboer og spør hva faen dette gjelder. Han ble helt ifra seg, og skjønte fint lite. Jeg kontakter den kusinen jeg kjenner og spør om hun har hørt noe og jeg får beskjed om at denne jenten her er MESTER i å lyge på seg masse historier og at hun hadde veldig liten tro på at dette faktisk var tilfelle. Hun sendte meg til og med et bilde av henne for å vise at hun er STYGG SOM NØKKEN. Vi snakker shrek med blondt halvlangt hår og acne! Da skjønte jeg at dette var bare tull. Samboeren min klikket jo fullstendig og ringte denne jenten og spurte om det var noe alvorlig i veien med henne og at hun måtte bare ikke tro han ville tatt i henne om han fikk en million for det. Og jeg tror han faktisk, ikke at jeg er helt naiv, men når jeg så bildet og hørte fra kusinen hvordan hun kunne få et høflig hallo til å bli full knullings for å gjøre historiene sine mer spennende så slappet jeg litt mer av. Og jeg mener det, jeg er ikke verdens deiligste dame men denne jenten her har virkelig INGENTING av det samboeren min syns er pent, jeg ser egentlig tydelig at veldig få folk syns hun er attraktiv... før du får bevisene klesset i bordet, så skal du vite at folk, til og med snille greie jenter på toget hjem kan være olme ekle onde mennesker. Elskerinna til min mann var også stygg som nøkken og maskulin, så det er ingen tegn på at han IKKE var utro. Men enig med at man bør få flere bevis enn bare ord. Når man har et forhold så utveksler man som regel sms eller meldinger på facebook og man ringer hverandre. Det er overhode ikke problem å få utskrift av sin egen telefonregning eller printscreen fra sms/meldinger. Hadde jeg vært HI så hadde jeg forlangt dette. I mitt tilfelle fikk jeg skriftlige bevis av min venninne som kjente den andre dama og tyvlånte hennes telefon/videresendte meldinger til meg på en fest. Anonymous poster hash: 7fd2a...183
amandine Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Jeg var utsatt for samme greia i fjor. Gale damen som ringte og spurte om jeg kjente mannen min som hun nevnte ved navn og en del andre opplysninger. Gale damen ville bare fortelle meg at hun hadde et forhold til ham, og hun ønsket meg vekk. Jeg fikk hjertebank av en annen verden og skjønte ikke bæret. Men jeg VET jeg kan stole på mannen min, og kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle stole på en fremmed dame på telefonen fremfor han jeg har vært gift med i en evighet. Etter litt frem og tilbake ga hun seg. Dvs frem og tilbake var i siste instans at jeg ba henne la meg være i fred ellers kom jeg til å anmelde. da hørte jeg ikke mer. dama var sprøyte gal, hun var rett og slett overbevist om at hun hadde et forhold til mannen min, tror jeg! Og før dere hyler opp i kor om at jeg er rundlurt, det er jeg ikke. Hun kom med masse datoer da han hadde møtt henne, og bortsett fra en av dem kan jeg med sikkerhet si at på alle de andre sikkert 20 tidspunktene hun ga meg var mannen min med meg. Det var over mange måneder det hadde værrt sa hun. Men jeg skriver dagbok og har full kontroll. Det er mange galehøns rundt omkring! Det vet alle som frekventerer DiB alt om;-) Ikke for å skuffe deg, men min mann løy meg huden full om at de bare var venner og han ikke var utro. Han løy om at han ikke skrev med henne, ikke dro til henne, ikke lå med henne, enda etter at jeg konfronterte ham og sa at jeg VISSTE. Han dro på butikken og var borte i en time, og kom hjem med matvarer. Lite visste jeg at han møtte henne på parkeringsplassen, kjørte hjem til henne og hadde sex, mens kompisen hans handlet mat med hans kort slik at det skulle se troverdig ut. Enkelte er rett og slett så utspekulerte at de gjør mye sinnssykt for å skjule forholdet sitt, og det funker som regel. Anonymous poster hash: 7fd2a...183 Jeg blir ikke skuffet, hadde regnet med noen sånne kommentarer. Her på DiB har folk så mye vanvittige mannfolk at halvparten hadde vært mer enn nok. Dama bor på en annen kant av landet enn oss, ikke sånn at det bare er å stikke bortom. Jeg utelukker ikke at hverken jeg eller mannen kan bli/har vært forelsket i andre i løpet av alle årene vi har sammen, men om man gjør noe med det er noe helt annet. Og min mann er tydeligvis ikke støpt i samme form som din, heldigvis.
Våryr ✿ Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Jeg var utsatt for samme greia i fjor. Gale damen som ringte og spurte om jeg kjente mannen min som hun nevnte ved navn og en del andre opplysninger. Gale damen ville bare fortelle meg at hun hadde et forhold til ham, og hun ønsket meg vekk. Jeg fikk hjertebank av en annen verden og skjønte ikke bæret. Men jeg VET jeg kan stole på mannen min, og kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle stole på en fremmed dame på telefonen fremfor han jeg har vært gift med i en evighet. Etter litt frem og tilbake ga hun seg. Dvs frem og tilbake var i siste instans at jeg ba henne la meg være i fred ellers kom jeg til å anmelde. da hørte jeg ikke mer. dama var sprøyte gal, hun var rett og slett overbevist om at hun hadde et forhold til mannen min, tror jeg! Og før dere hyler opp i kor om at jeg er rundlurt, det er jeg ikke. Hun kom med masse datoer da han hadde møtt henne, og bortsett fra en av dem kan jeg med sikkerhet si at på alle de andre sikkert 20 tidspunktene hun ga meg var mannen min med meg. Det var over mange måneder det hadde værrt sa hun. Men jeg skriver dagbok og har full kontroll. Det er mange galehøns rundt omkring! Det vet alle som frekventerer DiB alt om;-) Ikke for å skuffe deg, men min mann løy meg huden full om at de bare var venner og han ikke var utro. Han løy om at han ikke skrev med henne, ikke dro til henne, ikke lå med henne, enda etter at jeg konfronterte ham og sa at jeg VISSTE. Han dro på butikken og var borte i en time, og kom hjem med matvarer. Lite visste jeg at han møtte henne på parkeringsplassen, kjørte hjem til henne og hadde sex, mens kompisen hans handlet mat med hans kort slik at det skulle se troverdig ut. Enkelte er rett og slett så utspekulerte at de gjør mye sinnssykt for å skjule forholdet sitt, og det funker som regel. Anonymous poster hash: 7fd2a...183 Jeg blir ikke skuffet, hadde regnet med noen sånne kommentarer. Her på DiB har folk så mye vanvittige mannfolk at halvparten hadde vært mer enn nok. Dama bor på en annen kant av landet enn oss, ikke sånn at det bare er å stikke bortom. Jeg utelukker ikke at hverken jeg eller mannen kan bli/har vært forelsket i andre i løpet av alle årene vi har sammen, men om man gjør noe med det er noe helt annet. Og min mann er tydeligvis ikke støpt i samme form som din, heldigvis. Noen menn kan man faktisk stole på
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Sikker på at det er mannen din som har snedt meldingene og ikke tenåringssønn om dere har en... Dette skjedde hos noen jeg kjenner.. Datteren i huset drev med telefonterror og smser til gutter som hun likte, og plaget damene dems med slike meldinger, og folk trodde jo at det var faren i huset, siden telefonen sto på han.... Anonymous poster hash: 070bd...7b6
L'attente Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Jeg stoler ikke hundre prosent på noen jeg. Har erfart tidligere at den søteste og mest uskyldige vennen kan kjøre diolken rett i ryggen på deg, så jeg er ikke naiv og dum. Jeg stiller mye spørsmålstegn hvis det er noe jeg lurer på. Men når det kommer til utroskapshistorien så er jeg helt sikker på at han ikke hadde tatt i henne. Det er virkelig ingen tvil der.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Ts her. Joda alt er i orden, men det har vært et tøft døgn. Det viste seg at mannen faktisk hadde sendt avgårde en sexmelding til denne jenta. Hvorfor aner han ikke, jenta var helt ukjent for ham. Jeg er fremdeles ikke sikker på at jeg har fått den hele og fulle sannhet, men han har ikke vært fysisk utro, og det var kun denne jenta det var sendt melding til. Det viser seg at han har gått med mye tanker om alder/alderdom, og en stor angst for at et alvorlig helseproblem skulle vise seg å være kreft. Da han fikk influensa og ble liggende mye med pc, hadde han sendt avgårde denne meldingen. Jeg aner virkelig ikke hva det er som har gått av mannen min. Akkurat nå føles det som jeg ikke kjenner han lenger. Men vi har vært sammen siden vi var purunge, så det er ikke aktuelt å bryte samlivet pga dette. Men vi må få på plass en del ting slik at jeg kan få tilbake tilliten, og han må jobbe for å finne ut av hva dette stammer fra. Anonymous poster hash: 092f8...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå