Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat flyttet fra Tromsø til Kristiansand pga jobb. Har 2 barn som ikke har begynt på skolen enda, og i går oppdaget jeg at jeg er gravid igjen. Vi har jo ingen venner eller familie her nede. Kan vi klare dette? Å ha tre barn uten noe særlig hjelp? Er det virkelig mulig å få det til å gå rundt med tanke på jobb, aktiviteter, hjelp med lekser, kjøring hit og dit?... Det er forøvrig uaktuelt å flytte tilbake.. Hjeeeeelp!!!!

Anonymous poster hash: fa2b3...18d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Klarer man dette" skulle stå

Skrevet

Klart dere klarer det! Overvelde og skummelt? Ja! Ubeleilig? Litt. Men FOR en gave det er å få et barn! ♥

Skrevet

Min mamma sa nettopp i telefonen til meg "Man klarer det man vil vennen min".

Litt tilfeldig at hun sa det akkurat nå mens jeg leste dette, og det blir jo veldig generelt svar for din del kanskje, men men. Det blir mitt bidrag ;)

Skrevet

Min mamma sa nettopp i telefonen til meg "Man klarer det man vil vennen min".

Litt tilfeldig at hun sa det akkurat nå mens jeg leste dette, og det blir jo veldig generelt svar for din del kanskje, men men. Det blir mitt bidrag ;)

Hehe, denne setningen bruker jeg også ofte, man klarer det man vil, og det stemmer ganske bra :)

Anonymous poster hash: 483b4...95b

Skrevet

Takk for svar :-)

Skrevet

Tar man en dag av gangen og passer på at man skal hvile ut innimellom så går det meste =) Lykke til, går sikkert supert =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...