sug lut Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Det-er-ingen-som-trur-at-toastmasteren-skal-gjere-sjolvmord----7539653.html
amandine Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Å. Jeg vet dessverre så alt for godt noen som jeg inderlig håper lesser denne. Det er så sårt at det sprenger.
Musemorbr / Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Jeg ble sittende og tenke litt da jeg leste denne tidligere i dag. Jeg kan faktisk ikke vite sikkert om jeg kjenner noen som har det sånn. En skremmende tanke. Det eneste jeg kan gjøre er å la alle jeg er glad i få vite at livet mitt er beriket ved at de er i det. Det burde vi alle gjøre. Sette pris på hverandre og vise det.
Ugl@ ruger... Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Sterk lesning, særlig når man kjenner seg igjen i endel. Snart 15 år siden her...
*Miss Marple* Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Sterk lesning. Dessverre altfor gjenkjennelig. Ikke for egen del, men for en som lykkes med planen sin. En tragedie.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Trist og vond lesning, men viktig at det blir snakket om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå