Gå til innhold

Hagebok for dummies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så aktiv på dette forumet, men har funnet ut at Gartnerlosjen residerer her og da kan jeg forhåpentligvis få svar på spørsmålet mitt. Jeg har akkurat flyttet inn i et rekkehus og har fått egen liten hage! Oh joy! Skåret i gleden er at jeg har ikke et snev av grønne fingre... Så er det noen her inne som kan anbefale en hagebok til en nybegynner? Det bør stå det meste om generelt stell av alt som kan vokse i hagen og hva en kan plante hvor. Jeg trenger altså ei bok som er generell nok til at jeg kan finne svar på det meste der. Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tor Smaaland har masse fine hagebøker, jeg liker tilnærminga hans, prøv fx Late hager: din guide til en lettstelt hage.

Og så er jeg misunnelig på hagen din (hageabstinensen dekkes med balkong, men det er ikke nok).

Ellers er du velkommen i Gartnerlosjen, selvsagt - det er mange her som kan mye om de rareste ting.

Skrevet

Stemmer også for Tor Smaalands Late hager. Og planlegging. Har boka, stryker på planlegging. Men ønsker meg det!

Skrevet

Takker for svar! Jeg har kikket på boka og den er bestilt fra bokklubben. Dette blir stas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...