Gå til innhold

jeg ble plutselig redd for at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten ikke passer sammen :(

Jeg blir så redd at jeg ikke klarer å slappe av når vi treffes

Redd for å ikke ha noe å snakke om eller at vi skal ha noe til felles

Føler vi møter mye motgang :(

Noen råd?

Anonymous poster hash: 3c41a...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? :(

Skrevet

Kanskje du kan være litt mer spesifikk? Når du skriver at dere møter mye motgang, hva mener du da? Jeg har tro på at om man klarer å slappe av, ta ting litt som de kommer, og prøver å finne på litt ting sammen for å skape minner, vil praten gå av seg selv :) Antar dere ikke har vært sammen lenge og ikke har barn sammen?

Hva med å foreslå, en fjelltur nå som det er så fint vær? Pakk med niste og godt å drikke. Eller dere kan gå på kino? Har dere noen interesse dere begge deler som f.eks trening, matlaging foto o.l? Meld dere på et kurs på friundervisningen?

Om det bare ikke fungerer, så er det vel egentlig greit at dere går hvert til deres?

Anonymous poster hash: 91e56...202
Skrevet

Jeg tenker at dere må snakke sammen bare.
Hva er det som gjør at du er redd dere ikke passer sammen? Er det noen åpenbare ting? Verdier, holdninger o.l som gjør at det kræsjer?

Er redselen din kanskje helt irrasjonell? Har du blitt såra i tidligere forhold? 

Hva slags motgang er det du snakker om? Gjelder det mellom dere, eller er det situasjoner utenfra som spiller inn?

Anonymous poster hash: 0ba21...b83
Skrevet

Tusen takk for svar...

Jeg har blitt forlatt mange ganger og er nå veldig redd for å miste han jeg er sammen med nå :(

Hele familien min er imot forholdet og viser det tydelig :(

Vi får lite tid sammen pga familien min

Lang historie :(

Hi

Skrevet

Hvorfor er familien din så imot forholdet ditt? Må dere involvere dem i det hele tatt egentlig? Om du har barn, og dermed ikke kan gå ut på kveldene og ikke vil involvere barn(a) enda, kan jo din kjære komme til deg :) Spill spill sammen, se gode filmer, lag god mat, høre på musikk dere liker sammen. Om du har faste dager som er barnefrie planlegger dere disse til det fulle med hva dere skal finne på!. Ellers tror jeg det er lurt å være åpen med kjæresten. Si at din familie er skeptiske, fortell han at du er redd for å bli såret. Det å være åpen om slike ting kan spare dere for mange unødige krangler grunnet i misforståelse.

Masser av lykke til :)

Anonymous poster hash: 91e56...202
Skrevet

Jeg klarer meg fint uten min familie :)

Men de er mine naboer og sender meg meldinger når han er på besøk osv

Jeg er helt alene om barna, har aldri barnefri

Er redd for å skremme han bort :(

Får ta tiden til hjelp :) :)

Hi

Skrevet

Hvorfor er familien din imot forholdet deres? Overse meldinger fra dem når dere er hos deg og kos deg med kjæresten:-)

Anonymous poster hash: e7a8e...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...