amandine Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 O lykke! Masse tulipaner på g i hagen, snart kantkonvall og liljekonvall, peonene har knopper(!!!), hvitveisen i full blomst, fuglene synger og alt er sol og lutter glede! Har et snev av hat i dag, også, men det er bare litt for balansens skyld. Litt hat for hun som ikke fikk oppleve våren, men som takket av i dag.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Elsker det været som er her nå, elsker å være solbrent i ansiktet og jeg elsker tanken på å plante fine blomster ute og ta lange sykkelturer i fred og ro på kvelden Er det noen som har noen gode råd for å redde eplene på mine gamle epletrær? De blir oppspist av makk før de er modne Oh my, så glad jeg er for våren i dag
bIomstre Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Borte veldig bra, hjemme aller best! - blomstereng på plenen (nå er det klippeforbud!) - kirsebærtreet spretter - nyvasket terrasse - hjemmebakt brød - jordbærsko - bare halv jobbedag - lunsjdate Og ikke minst, flokken min er atter samlet etter litt spredte påskeaktiviteter.
frk Nilsen Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Syklet hjem fra jobb i singlet og shorts Grilling på verandaen Ungene fortsatt litt værforvirret og spør om de skal ha på lue og jakke på sykkelturen (i shorts til butikken for å kjøpe is....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå