Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 At jeg var glad det var barnehage idag for det er travelt med tre barn fra alderen 4 mnd til 4 år. Da sa hun jeg måtte tie stille for hun hadde vært alene med sitt barn hele påsken og barnet hadde hatt feber så hun var helt utslitt! Barnet var i full fres til tross for feberen og er 3,5 år, men hun tror hun ikke kan ha han ute når han har 38 i temp... Hadde lyst å si jeg var utslitt av sytingen hennes også. Anonymous poster hash: dc053...408
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Vi har plandag i dag, vi. Anonymous poster hash: 28290...4eb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Sykt barn når det er ferie er det kjipeste som finnes Føler med venninna di Anonymous poster hash: 8aaa9...775
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Alle blir slitne. Jeg har fire barn, under 8 års aldersforskjell mellom yngste og eldste og jeg blir sliten. Men jeg ble sliten da jeg bare hadde to barn også... Anonymous poster hash: 7028f...b15
*Miss Marple* Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Er det om å gjøre å ha hatt det verst? At du er sliten av mange barn gjør jo ikke hennes situasjon med et sykt barn bedre - og omvendt. Hva med å støtte hverandre litt heller, og være enig i at det er travelt med mange barn og syke barn, men gu så deilig med ferie likevel?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Jeg støtter henne, og har hjulpet henne med det syke barnet i ferien. Synes bare det var frekt å si at jeg skulle tie stille for hun hadde sykt barn osv. Har jeg ikke lov å si at jeg er sliten? Tror det er mer slitsomt med tre små, og nattevåk alene når mannen er i nordsjøen enn å ha et barn alene med feber som ellers er frisk og rask. Merket ikke at han var syk når han var her utenom feberen som var 38, om du kan kalle det feber......... Og ja, det er alltid en evig konkurranse med henne, hun må alltid ha det verst og tøffest eller være best. Så det er slitsomt! Anonymous poster hash: dc053...408
ærlig talt Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Usmakelig å be ei venninne ti stille når du må blåse ut litt frustrasjon!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Jeg støtter henne, og har hjulpet henne med det syke barnet i ferien. Synes bare det var frekt å si at jeg skulle tie stille for hun hadde sykt barn osv. Har jeg ikke lov å si at jeg er sliten? Tror det er mer slitsomt med tre små, og nattevåk alene når mannen er i nordsjøen enn å ha et barn alene med feber som ellers er frisk og rask. Merket ikke at han var syk når han var her utenom feberen som var 38, om du kan kalle det feber......... Og ja, det er alltid en evig konkurranse med henne, hun må alltid ha det verst og tøffest eller være best. Så det er slitsomt! Anonymous poster hash: dc053...408 Men det er hva du tror, du har ikke levd hennes liv så du kan ikke sette deg på din høye hest og definere at ditt liv er tøfferer enn hennes. Jeg føler med henne, jeg har også bare et barn som er 3 år og det kan være slitsomt nok det. Det jeg også merker godt er når vi f.eks passer andre barn til så blir det betraktelig enklere for meg ettersom jeg ikke da må aktivisere min tre åring hele tiden da hun har andre å leke med. Det kan også hende at hun har hatt mye nattvåk pga at barnet har vært sykt og ikke har sovet godt. Så kanskje livet ditt hvor de to eldste kan leke sammen ikke er så veldig tøffere enn venninnen din sitt? Anonymous poster hash: 6a4fb...a99
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Jeg synes kanskje din venninne ikke ser andre enn seg selv, om hun ikke kan høre på at du "øser ut litt elende" uten at hun for det første hysjer på deg (!) og for det andre at hun hele tiden må ligge i konkurranse med deg om hvem som har det "verst". Det er ikke kjekt å være med og rundt sånne folk! Man må klare, selv om man har det tøft, å se litt forbi seg selv og lytte. Jeg tror jeg ville snakket litt med henne om dette, i allefall om det gjentar seg. Det kan være hun rett og slett ikke forstår hvordan du oppfatter det? Mange problemer kan løses om man tør å være litt mer direkte, men ikke ufin Anonymous poster hash: 82896...151
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Jeg syns synd på barna når foreldrene blir så slitne av å ha barna hjemme. Kanskje du bør trene litt så du får mer energi? Eller se på rutinene deres? Jeg er ingen supermamma, vi har vært hjemme hele ferien, men har hatt det helt topp! Ungene har kranglet, jeg og mannen har kranglet litt, men alt i alt så har ferien vært topp med mye tid sammen. Men vi har gode rutiner på å stå opp, komme oss ut og spise til omtrent faste klokkeslett. Anonymous poster hash: 30dcb...981
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Begge dere to er jo rett og slett bare latterlige ! Ta dere sammen ! Anonymous poster hash: 528c7...fe3
LittLykkelig Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Kan ikke forstå at det konkurreres i å ha det verst.. Skulle tro det var bedre å vise at man takler tøffe tak? Og ja, alle blir slitne. Jeg ble sliten selv uten barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå