Gå til innhold

Hvordan gikk det med slankingen i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slanket meg i 4 uker nå, men i påsken stod vekta nesten i ro. Gikk ned bare noen hundre gram. Regnet jo ikke med no mer heller, da vi har kost oss hver dag med grilling og litt godt å drikke til.  I dag begynner jeg å passe meg igjen. Hvordan har det gådt med dere andre slankere i påsken?

Anonymous poster hash: 34a16...fea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk opp 1 kg. men det var nok bare vann for den er borte igjen i dag.

Nå er det tilbake til hverdagen, og det blir litt mer struktur på dagene.

Anonymous poster hash: b6389...71c

Skrevet

Grusomt. Lagt på meg ett kilo... i dag er det skjerpings igjen. Funnet frem havregrøten til frokost. Ikke er godter, brus og feite middager... satser på 5-7 kg ned før juni er over. Ståpå. Lykke til ♡ google sunn og god mat.. finnes mye godt. Å så er jo frukt så godt i det fine været;-)

Anonymous poster hash: 33e8b...944

Skrevet

AD DUNDAS :( :( Opp ett kilo, men NÅ er jeg på igjen klar for vektnedgang! SKAL inn i bunaden min til den 17, hihi

Anonymous poster hash: 1ff5a...93a
Skrevet

Skikkelig skit! Spist god mat, sjokolade, pølser osv. MEN det har vært tidenes påske med sol, skiturer, herlig vær, glade barn og skikkelig avslapping så alt i alt: En god påske :)

Får ta meg sammen igjen nå.

Anonymous poster hash: dcc38...877
Skrevet

Opp 1 kg :(

Anonymous poster hash: a39d2...a3b
Skrevet

Slanker meg ikke i påsken....koooser meg :)

Anonymous poster hash: 35faa...92a
Skrevet

Slanker meg ikke, men har gått ned 2 kg i påsken. Har vært syk og ikke hatt lyst på hverken mat eller godteri, så en heftig omgang bronkitt anbefales til dere slankere ;)

Anonymous poster hash: bf429...600

Skrevet

Har spist normalt, så har ikke gått verken opp eller ned. Er gravid da..

Anonymous poster hash: b44de...d55
Skrevet

Ned 4 kg, og fatter ikke hvordan eller hvorfor...

Skrevet

Har kost meg hele påsken, men ikke snakk om enorme mengder. Noen øl hver kveld, litt potetgull og ellers god mat. Men har gått ned 1 kilo :) Bare siste kiloet igjen før jeg er i mål :D

I allefall det målet jeg satte meg da jeg startet vektnedgangen. Men ser jo nå at jeg godt kan ta av 2-3 kilo i tillegg ;)

Anonymous poster hash: b3efc...095
Skrevet

Ned 4 kg, og fatter ikke hvordan eller hvorfor...

ja det går virkelig unna ;)

Kjenner jeg ønsker meg din fullstendige kostholdsplan for uken om du klarer å gå ned så masse :) Eller kanskje du har bendelorm? hihi ;)

Anonymous poster hash: 1ff5a...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...