Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Så ei som la ut bilder av en tur i dag med sin baby på et par mnd kanskje. Noen fisket i bar overkropp, solen skinte, selv gikk jeg i t-skjorte i dag, det gjorde ungene og. Og en baby ligger da påkledd med ullue sovende i dypvogn i VOKSIPOSE i sikkert 16 grader og sol! Vil folk ta livet av ungene sine? Dette er 1.barn. Bør jeg si noe? Håper nesten hun er her inne og kjenner seg igjen. Jeg kjenner ikke dama, hun er ei venninne av ei gammel venninne, jeg har vel truffet henne en gang tror jeg. Men blir stadig forundret av hvor lite sunn fornuft folk har når det kommer til påkledning av ungene sine. Anonymous poster hash: 43d1f...d3f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Her lå sønnen min på 2 år i bukse og genser oppi dunpose.Posen var selvsagt åpen. Var ca 16 grader her og,å han var ikke svett når jeg tok han opp. Anonymous poster hash: 16b7d...bf4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Min lille på 10 mnd lå i body oppi lammeullspose. I skyggen og liten gløtt på posen. Helt perfekt temp på han sov godt gjorde han også Anonymous poster hash: 2e368...5c0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Voksipose fins med sommerdyne som med fordel kan brukes når det er høysommer. Dessuten kan man vike inn dyna under så ungen bare har trekket over seg. Desduten blir ull ikke så varmt i varmen som man skulle tro, har god erfaring med det. Anonymous poster hash: ef782...7ff
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Så ei som la ut bilder av en tur i dag med sin baby på et par mnd kanskje. Noen fisket i bar overkropp, solen skinte, selv gikk jeg i t-skjorte i dag, det gjorde ungene og. Og en baby ligger da påkledd med ullue sovende i dypvogn i VOKSIPOSE i sikkert 16 grader og sol! Vil folk ta livet av ungene sine? Dette er 1.barn. Bør jeg si noe? Håper nesten hun er her inne og kjenner seg igjen. Jeg kjenner ikke dama, hun er ei venninne av ei gammel venninne, jeg har vel truffet henne en gang tror jeg. Men blir stadig forundret av hvor lite sunn fornuft folk har når det kommer til påkledning av ungene sine. Anonymous poster hash: 43d1f...d3f Ja, si noe! Be henne sjekke babyens nakke for å kjenne om den er svett. Anonymous poster hash: ba8f0...098
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Voksipose fins med sommerdyne som med fordel kan brukes når det er høysommer. Dessuten kan man vike inn dyna under så ungen bare har trekket over seg. Desduten blir ull ikke så varmt i varmen som man skulle tro, har god erfaring med det. Anonymous poster hash: ef782...7ff Helt uenig. Det blir langt varmere enn man skulle tro. Anonymous poster hash: ba8f0...098
Gjest Julia1984 Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Fullt påkledd med ullue nedi en voksipose i sol og 16 grader er uansett galskap!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Det kommer jo helt ann på hvordan barnet er, regner med att moren kjenner barnet sitt best. Mine barn feks er så varme når de sover att de har halerede nå sluttet med pysj og bruker bare ett dynetrekk over seg om natta( dyna ligger ved sidenav dem i senga men de nekter å bruke den pga varmen) Hadde jeg lakt min yngste i en voksipose når han skulle ha duppen sin hadde jeg kokt han, men det finnes noen som er helt motsatte også som er veldig kalde av seg, dems mødre kjenner nok de best å kler på etter hva de trenger. Selvfølgelig veit jeg att det finnes helt blanke kjerringer som ikke har peiling på hva de gjør med barn, men det er nok langt ferre enn alle de som blir beskyldt får det. Anonymous poster hash: c589f...7c2
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Jeg la min 1 åring til å sove ute i går, body og strømpebukse og nedi voksiposen. Selvsagt i skyggen, men du skal tro jeg plukket opp en varm og svett unge etter 1,5 time med søvn. I dag er voksiposen fjernet, og hun har fått med dyne og teppe i barnehagen. Håper hun sover godt i passe temperatur i dag. Anonymous poster hash: 9dd12...b5c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Vi svettet som griser alle mann i går, så å putte noen i vogna med mer enn et helseteppe over seg, i body og strømpebukse, anser jeg som galskap. Var absolutt ikke kaldt i skyggen, kanskje 17 grader istedenfor 20.. Anonymous poster hash: 02005...8d4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 I går trillet jeg tur med babyen min. Body, strømpebukse, tykk ulldress, parkdress, vindtøfler og lue. Perfekt temperatur på henne jeg svettet som en gris. Husk at voksne er varmere enn babyer, som oftest. De ligger jo bare der, imens i går rundt og bruker kroppen. Anonymous poster hash: b1166...562
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 I går trillet jeg tur med babyen min. Body, strømpebukse, tykk ulldress, parkdress, vindtøfler og lue. Perfekt temperatur på henne jeg svettet som en gris. Husk at voksne er varmere enn babyer, som oftest. De ligger jo bare der, imens i går rundt og bruker kroppen. Anonymous poster hash: b1166...562 Hun lå ikke i voksipose? Ulldress hadde jeg på min når det var nærmere null grader eller minus. Min ligger i body og strømpebukse med lue nå i voksipose i skyggen. Anonymous poster hash: afdb2...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå