Gå til innhold

Hvor viktig er søvn for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor sint på skala fra 1-10 blir du om mannen vekker deg 1-10 ganger om natten for å snakke/kose/han er full, osv?

Anonymous poster hash: e7e9e...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt utsabil og rasende om jeg ble vekket, annet enn av baby eller syke barn, gjenntatte ganger på natta.

Sammenhengende søvn er utrolig viktig for meg.

Anonymous poster hash: 742e0...7fd
Skrevet

Jeg blir et monster om noen vekker meg, har jeg hørt.. Så tror ikke han hadde gjort det flere ganger enn en. Jeg hadde også vært sinnsykt grinete neste dag dersom jeg var sliten fordi han hadde vekket meg for tull. 

Anonymous poster hash: 4225d...cf7
Skrevet

Søvn er ekstremt viktig for meg!

Har veldig lite tolmodighet med sønnen min de dagene jeg har sovet lite.Da tåler jeg ingenting av han :S

Om han var full å vekket meg så hadde jeg blitt flyforbanna på han!

Fulle folk er veldig lite sjarmerende og ikke minst utrolig irriterenes!

Det er ingenting som er så viktig å si der og da at han MÅÅ vekke meg.

Om det var for å snakke så hadde jeg kanskje ligget på en skala 7.

Hadde lurt på hva faen som ikke kan vente til i morgen å snakke om.

Om det var for å kose så hadde jeg blitt forbanna! Skala 10 uten tvil!!

Han hadde nok også fått ett irritert slag mot seg.

Men ingen fare for at det skjer,han har selv sagt at han ikke tør å prøve på sex når han vet at jeg er veldig trøtt,etter jeg har sovnet,eller tidlig om morgen.Han sier at jeg blir så sint at det tør han ikke prøve på :P

Anonymous poster hash: ba518...835
Skrevet

Ja. Først hadde han måttet klart å vekke meg. Også har jeg fått vite at jeg svarer i søvne. Eller så har jeg våknet og svart og glemt det fullstendig etter at jeg har sovnet igjen. Noe som tar meg et halvt sek. Så blir ikke så sint på folk som vekker meg, hehe

Skrevet

Jeg er avhengig av søvn siden jeg har ME. Om jeg går flere dager med lite søvn sovner jeg tilslutt bare. Kan ikke bare holde meg i gang for å unngå å sovne før kvelden. 

Jeg blir kvalm, får migrene, blir svimmel og sliter med å våkne etterhvert om jeg blir vekket flere ganger på en natt. 

På en skala fra 1-10 kommer an på hva morgendagen bringer. Har vi barnefri og jeg kan sove er det vel 2-3. 

Må jeg opp om noen få timer er det nok 10. 

Men nå hadde min mann aldri gjort det, han er langt borte når han sover, og sovner så fort han treffer puta når han har drukket. 

Skrevet

Kommer helt ann på. Noen ganger blir jeg ikke sint i det hele tatt, andre ganger ganske pødden, men max en 7'er, men det er sjeldent!!

Anonymous poster hash: 78456...006

Skrevet

Jeg trenger mye søvn, men gjør ingenting av å bli vekket på natten. Da sovner jeg bare igjen med det samme.

Skrevet

Etter at jeg fikk barn, har detblitt nødvendig med max 8 timer søvn hver dag.

Jeg blir helt utslitt etterven hel dag alene med baby, så mindre søvn bidrar til å ødelegge hele dagen min.

Anonymous poster hash: 56cae...e1d

Skrevet

Har høy toleranse for våkenetter pga syke barn osv, men om det er full mann snakker vi nærmere nulltoleranse. Sett at jeg skal opp tidlig, som jeg stort sett skal. Spesielt om mannen er full, da vil jeg anta at jeg står opp med barna.

Nå det det ikke så vanlig med verken full eller masete mann her I huset så heldigvis ikke noe jeg trenger å irritere meg over.

Anonymous poster hash: 7411e...d0e

Skrevet

Det er berre så vidt eg tilgir babyen for å vekke meg, mannnen er heldigvis smart nok til å la vere.

Skrevet

Jeg blir rett og slett syk av for lite søvn, men en natt iblant går bra.

Om han hadde vekket meg mer enn en gang for noen av grunnene du nevner er jeg redd det hadde blitt månelyst.

Man vekker ikke sovende mennesker uten god grunn. Sånn er det bare.

Skrevet

Mannen min gjør ikke det heldigvis, han har vært full en gang siden vi møttes for snart 4 år siden. Jeg blir ikke sint når barnet mitt vekker meg 1-2 ganger som er normalen her, blir det mange flere ganger så kan jeg bli irritert. Men kan også bli irritert på meg selv. La meg kl 22 i går men sovnet ikke før i 4-tiden, ble vekket kl 6.20 av babyen og ikke sovet siden. Ikke hans feil at jeg ikke fikk sove.

Anonymous poster hash: 8b957...287

Skrevet

Får forresten problemer med nakken om jeg over tid sover veldig dårlig. Blir så sliten og anspent så nakken låser seg og jeg blir kjempe svimmel. Hjelper heldigvis med fysio da.

Anonymous poster hash: 8b957...287

Skrevet

Veldig veldig veldig viktg....hadde han vekket med unødvendig om natten så hadde jeg bitt hodet av han. Han hadde bare gjort det en gang for å si det sånn.

Anonymous poster hash: b0bad...f47
Skrevet

Jeg kan tolerere å bli vekket en gang av mannen før jeg eksploderer, heldigvis vet han bedre..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...