Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Påskeferien har vært helt topp selvom vi bare har vært hjemme. En pause fra en hektisk hverdag har gjort godt for oss alle. I morgen venter henting, bringing, middag, treninger, mer kjøring, mann som blir operert og alt i huset på meg. Kjenner jeg blir streSet... Anonymous poster hash: cec94...e2f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Uff, her har vi en ekstra dag. Dvs jeg har jobbet i helgen og gått på langfri nå(jobber natt) men onsdag er det skolestart igjen. Elsker ferier og det å ha barna hjemme og heldigvis er det noen langhelger i sikte- og ikke minst sommerferie. Ønsker deg en fin uke og lykke til til mannen din som skal opereres. Det blir heldigvis ei kort uke:-) Anonymous poster hash: 10768...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Jeg er bare sÅÅ klar for hverdagen igjen! Å underholde en 2 åringen i 11 dager er ikke bare gøy.. Anonymous poster hash: c8220...502
fikas Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Vekkeklokken min er ett år og bryr seg katta om det er helg eller virke, så jeg ser frem til å stå opp usannsynlig tidlig i morgen, igjen.. Hvis hun bare sovner snart da!!! 😩😴😴😴
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 jeg er glad at barna ble kjørt til sin far i går.. barnefri uke.. Skal jobbe igjen på torsdagen kan sove lenge i dag:) Anonymous poster hash: 73f81...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå