Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 for jeg blir alltid kysset når jeg er på byen. Liker å prate og er nok litt flørtete, men har jo ikke intensjonen om å kline. Flere som opplever å få seg et kyss de ikke har bedt om? Anonymous poster hash: d8eda...e13
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Nei. Sikkert jævlig dårlig ånde jeg da. Anonymous poster hash: 10e44...5f3
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Jeg blir ikke kysset, men i det siste syns jeg menn har blitt vanvittig innpåslitne. Jeg har vært singel i et par år nå, og kunne absolutt ikke tenke meg å date igjen ennå. Brent barn, osv. Likevel opplever jeg at stort sett alle menn jeg kommer på tomannshånd med prøver seg veldig direkte på meg. Og det provoserer meg forferdelig siden de fleste allerede er etablerte og i gode forhold. Ikke kler jeg meg utfordrende og jeg ser helt vanlig ut, så skjønner ikke hva som går av dem, eller om jeg signaliserer noe jeg ikke er klar over. Grov utroskap var grunnen til at jeg gikk fra x'n min i utgangspunktet, og etter opplevelsene jeg har hatt med menn i tiden som singel begynner jeg å miste troen på menn generelt. Anonymous poster hash: 68a44...db3
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Nei, tror ikke jeg har opplevd det. Kanskje et par som har prøvd seg, men aldri kommet så langt som lepper mot lepper. Hvorfor stopper du dem ikke? Det er jo bare å snu hodet, sette hånden i brystkassa til mannen så han ikke kommer nær nok o.l. Tror du må jobbe litt med å sette grenser for deg selv! Kan det være at du egentlig synes det blir en bekreftelse? (trenger ikke være noe sånt, bare spør, slik at du kan tenke gjennom om det er noe du gjør som "inviterer" dem). Ellers mener jeg å ha hørt at single menn følger mange råd som de "sjekkeguruene" gir - og en del av de rådene har jeg bare ristet på hodet av når jeg har hørt dem. Jeg lurer på hvilke kvinner som ville falt for slike triks, for for meg blir det bare turn-off. Tror at en del menn snapper opp slike råd, og i fylla bestemmer seg for å bli supersjekker nr 1 og prøve ut rådene de har hørt.... Dårlige råd Anonymous poster hash: ebe48...779
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Er treg i reaksjonsevnen når jeg har drukket Blir med det ene kysset da, da trekker jeg meg unna. Anonymous poster hash: d8eda...e13
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Ja har opplevd det Anonymous poster hash: 7e173...686
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Er treg i reaksjonsevnen når jeg har drukket Blir med det ene kysset da, da trekker jeg meg unna. Anonymous poster hash: d8eda...e13 Da er gjerne løsningen å drikke litt mindre Hvis du er så drikker så mye at menn du ikke vil kysse stadig vekk greier å kysse deg uten at du greier å stoppe dem før de kysser deg..... da er det stor sannsynlighet for at du enten drikker veldig mye - eller at du ikke tåler alkohol så godt. Noen tåler også sprit langt dårligere enn øl eller vin, så tenk litt på det også. Anonymous poster hash: ebe48...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå