Gå til innhold

Trenger litt oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt rådvill her jeg sitter. Gravid og hormonell, sykemeldt og uten mannen min de neste TO ukene! Jeg vil bare gråte, jeg synes så forferdelig synd på meg selv og ja, jeg vet jeg er teit og at mange av dere har verre problemer en meg.

Har lagt bak meg flere uker med kvalme og sinnssyke humørsvigninger, som resulterte i en lett svangerskapsdepressjon. Jeg får helt angst av å tenke på at jeg må ned i kjelleren igjen. Jeg vil så inderlig ikke være trist å lei meg! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal holde hodet over vannet.

Hele graviditeten blir bare vanskelig å forholde seg til når mannen min ikke er her. Jeg er helt håpløs uten han. Alt blir ett sammensurium av tanker og vonde følelser og jeg greier liksom ikke holde hodet oppe.

Hva skal jeg gjøre alle disse dagene? Hvordan holde humøret oppe å få dagene til å gå? Jeg har ikke mange nære venninner å vende meg til, kun over tlf, og det blir bare feil. Tenkte å reise på besøk til familie, men det passer ikke for noen av dem :-( Jeg føler meg så jævla dum, og så veldig ensom og alene.

Anonymous poster hash: cf2ba...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke teit, bare nedfor og det er helt greit! Alt du kan gjøre er å tenke positivt! Spis god mat, dra ut om dagen og gå en tur, stell i hagen? Rydd i skap? Kjøp noe fint på nett, til deg selv! Se gode filmer og les blader eller bøker! Ta hjemmespa, med hår og ansiktsmaske, selvbruning, skrubb føttene og kroppen forøvrig! Ring en venninne du ikke har snakket med på lenge, eller bare send en melding, eller ett brev? Bruk disse 2 ukene som noe positivt! Avtal med deg selv; for hver dag som går skal du gjøre noe du har tenkt lenge på å gjøre, men som aldri blir gjort ;-)

Dessuten, mannen din savner nok deg og babymagen like mye som du savner han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...