Gå til innhold

Banning/stygg munnbruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg/vi gjøre for å at guttungen på 10 skal slutte med dette?? Litt av noen gloser han har ut av seg, og jeg skjemmes når vi er blant folk...samt han lærer mindre søskenbarn og andre barn mye stygt. Hva skal vi gjøre? Er så fortvilet....

Anonymous poster hash: 8f560...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske munnen hans med såpe!

Anonymous poster hash: 29b0d...9e8
Skrevet

Dere må sette dere ned og fortelle han tydlig at dere IKKE vil  noe av den banningen, dere må finne noe så blir en konsekvens av banning..feks..ikke se tv. gå på rommet sitt..ikke få lov ut eller spille data,noe han liker som han vil like dårlig og miste--- hører dere banning MÅ dere ta tak og gjennomføre tiltaket, vær konsekvente. etterhvert vil han like dårlig og miste "goder"  og slutte med banning, men opp til dere voksne og være konsekvente, bestemte og tydlige !  Lykke til ;)  

Skrevet

Vaske munnen hans med såpe!

er du ikke riktig klok ? ønsker vel ikke at barnet skal bli skadet ? teit forslag

Anonymous poster hash: f0c38...652

Skrevet

veeeel, i følge mors lille sleipe kan man kjøpe inn en stor pose smågodt til han på mandag og for hvert banneord spiser du en bit foran ungen. Han får det som blir igjen på lørdag....Upedagogisk, men sikkert rasende effektivt ;) Har aldri prøvd dette selv altså!

Anonymous poster hash: e414c...7fb
Skrevet

Vaske munnen hans med såpe!Anonymous poster hash: 29b0d...9e8

er du ikke riktig klok ? ønsker vel ikke at barnet skal bli skadet ? teit forslag Anonymous poster hash: f0c38...652

Skadet av såpesmak i munnen ? Hvordan skade mener du?

Skrevet

Ingen blir skadet av såpe i munnen. Kjære vene....Fikk det selv mener jeg, da jeg lekte bruggersjauer i ung alder. Såpe inn ja, så munn skulle bli ren. Det harde 70 tallet. Pisken var det slutt på, eller var det bjørkeriset :P

Skrevet

Vaske munnen hans med såpe!Anonymous poster hash: 29b0d...9e8

er du ikke riktig klok ? ønsker vel ikke at barnet skal bli skadet ? teit forslag Anonymous poster hash: f0c38...652

Skadet av såpesmak i munnen ? Hvordan skade mener du?

Anonymous poster hash: 29b0d...9e8 ønsk

psykisk skade..vil du han skal bli redd sin mor ? syrns du han skal lære at det er greit å være slem mot andre...?   for det er det evnt en mor som vasker barnet sitt med såpe lærer sitt barn..at det er greit ...nei sånn behandling er helt unødvendig...vær hellerr bestemt, gi en konsekvens ved banning , som heller ta fra han en gode som leke ute resten av dagen, ikke spille ,se tv eller noe sånt, da får han respekt for foreldrene ..i stedet for å bli ødlagt av såpevask.. fysj !!

Anonymous poster hash: f0c38...652

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...