Gå til innhold

Erfaringer med vogn fra mamas&papas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe trille og er usikker på om vi skal legge mye penger i det og kjøpe bugaboo bee, eller om vi skal spare inn litt og heller velge armadillo fra mamas&papas? Vognene ser jo ganske like ut. Men har aldri hørt om vogner fra mamas&papas før. Noen som kjenner til disse og har anbefalinger? :)

Anonymous poster hash: 8197d...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en venninne har hatt flere derfra. Hun er riktignok engelsk og der er de ganske så populære. Jeg har lånt dem ved flere anledninger og var veldig fornøyd. Ofte er vekt og 'etthåndsgrep' for lukking viktig for folk i storbyer, tror m&p har dette på flere av trillene. Go for it. (Hjulene er ikke laget for norsk høst og vinterføre, da..)

Anonymous poster hash: 53307...f51

Skrevet

Ja, en venninne har hatt flere derfra. Hun er riktignok engelsk og der er de ganske så populære. Jeg har lånt dem ved flere anledninger og var veldig fornøyd. Ofte er vekt og 'etthåndsgrep' for lukking viktig for folk i storbyer, tror m&p har dette på flere av trillene. Go for it. (Hjulene er ikke laget for norsk høst og vinterføre, da..)Anonymous poster hash: 53307...f51

Takk for godt svar :) hørtes jo veldig lovende ut! Er den helt håpløs på vinterføre tro? Synes ellers den virker veldig bra. Tilsynelatende god å Trille og veldig lett! Flere erfaringer?

Anonymous poster hash: 5c59d...557

Skrevet

Dytt :)

Gjest beef sister
Skrevet

Har en vogn derfra, men det er ikke den vi bruker til vanlig, så har ikke fått prøvd den så veldig mye. Så langt merker jeg liten forskjell fra Bugaboo, så jeg synes den er grei. Er dessverre ingen stor vognspesialist. Vet ikke angående vinterføre, men jeg mistenker at den ikke er det beste.

Skrevet

Har en vogn derfra, men det er ikke den vi bruker til vanlig, så har ikke fått prøvd den så veldig mye. Så langt merker jeg liten forskjell fra Bugaboo, så jeg synes den er grei. Er dessverre ingen stor vognspesialist. Vet ikke angående vinterføre, men jeg mistenker at den ikke er det beste.

Takk for svar :) tror vi går for den da. Vognen blir vel kanskje ikke SÅ mye brukt fra 2 1/2 års alder uansett? :)

Gjest beef sister
Skrevet

Takk for svar :) tror vi går for den da. Vognen blir vel kanskje ikke SÅ mye brukt fra 2 1/2 års alder uansett? :)

Min brukes til liten baby, har egentlig ikke tatt stilling til hvor lenge den kan brukes. Mine har ikke brukt mye vogn i den alderen, men det går jo sikkert an å kjøpe en eller annen vogn du kan erstatte med når den tid kommer (kan den ikke brukes over en viss vekt?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...