Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Min ellers så jordnære og fornuftige venninne er hodestups forelsket i en annen mann. Det er en hun har kjent lenge, så det kommer nok ikke til å gå over med det første, om det i det hele tatt gjør det. Jeg vet at hun og mannen har det bra, men at det aldri har vært den store lidenskapen/kjærligheten. Problemet er at forelskelsen er gjensidig. De har kun kysset, men snakker og chatter daglig. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si til henne. Hun vet ikke sine arme råd heller. Jeg synes det er feil, samtidig som jeg ser det fra hennes ståsted også. Man kan jo ikke styre følelsene, eller kan man? Anonymous poster hash: d5bce...664
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Man kan ikke styre følelsene. Men man kan styre handlingen. Anonymous poster hash: 163e7...791
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Ja, men hva om det ikke går over? Det har blitt stadig sterkere de to siste årene. Det er kun de siste månedene de har snakket med hverandre om det. Og de kan av forskjellige grunner ikke slutte å omgås. Jeg er redd de gjør noe overilet snart. Jeg har bedt henne tenke seg godt om og ta et valg før hun evt velger å bli fysisk med han. Og sagt at hun bør roe ned kommunikasjonen med han for det vil ikke bli mindre av at de holder dette varmt. De prøver å ikke snakke sammen i noen dager og så er det på'n igjen. Anonymous poster hash: d5bce...664
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Virkelig ikke ditt problem, er det vel? Anonymous poster hash: e6715...0da
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Du har rett, man ikke styre følelsene sine.Handlingene derimot, dem kan man, bør og skal man kontrollere. Anonymous poster hash: 6404f...219
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Så lenge det er mannen hennes så ser jeg ikke helt problemet. For det er vel mannen hennes? Anonymous poster hash: 9247a...a2d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Virkelig ikke ditt problem, er det vel? Anonymous poster hash: e6715...0da Så du pleier ikke å involvere deg i dine venninners problemer? Anonymous poster hash: d5bce...664
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Så lenge det er mannen hennes så ser jeg ikke helt problemet. For det er vel mannen hennes? Anonymous poster hash: 9247a...a2d Nei, det er ikke mannen hennes hun er forelsket i. Men i en mann som er gift med en annen kvinne. Beklager hvis jeg var utydelig. Anonymous poster hash: d5bce...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå