Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Tro om mange av dere har samme type allergi som nabodama her i borettslaget. Skulle nekte meg ha katten min siden vi delte inngang. Jeg ga meg ikke og siden det er opp til den som klager på dyreholdet og legge frem ulempen det medfører så måtte borettslaget be om legeerklæring. Hun fikk en frist på seg, eller så ble saken ansett som avsluttet og vi hørte ikke mer fra henne. Hun har heller aldri nevnt det mer. Var vist forbigående gitt;)) Anonymous poster hash: 66f73...3aa
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Og ja- jeg ser at det er grammatikkfeil;) Bare slik at noen slipper ta på deg jobben med å bemerke det. Anonymous poster hash: 66f73...3aa
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Kanskje hun er redd for katter, men brukte en teit løgn? Å henge henne ut her er hvertfall ikke pent! Anonymous poster hash: 2a06e...33c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Fikk du lov til å ha utekatt i borettslaget ditt? Det er ikke lov her jeg bor. Kun innekatt. Jeg er ikke allergisk mot katt, men mye annet. Mannen derimot er veldig allergisk mot katt og mye annet. Har ingen problemer å fremlegge beviser for det. Anonymous poster hash: 9b8a9...3e7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Blir provosert av folk som setter spørsmålstegn ved diagnosen! Jeg har en mann som er allergisk fra alle slags matvarer, dyr og planter. Hva slags grunn skulle han ha for å lyve på seg noe sånt? Anonymous poster hash: 7ac5a...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå