Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Hele livet mitt har jeg måtte svelge kameler, men hun selv kan bare buse ut med hva som helst. Hun lever i en boble hvor hun lager sine egne sannheter,men om en forsvarer seg etter urettferdig kritikk lager hun drama til alle kanter. Hun kan type si at "Den gangen for 10 år siden,når du gjorde sånn og sånn, da ble jeg lei meg", men nekter å snakke mer enn den ene setningen, slik at en ikke får ordne opp eller forklare seg engang. Og det er så synd på henne, så ufattelig synd på henne. To stykk kan være i den samme situasjonen, men det er ekstra synd på henne. Alt handler om henne, en kan klage over at det er dårlig vær og av en ellet annen grunn er det kritikk mot henne. Er møkklei hele dama! Måtte bare få det ut, for i påsken har det toppet seg! Anonymous poster hash: 669b6...1a5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Heldiggris som har en mamma. Jeg mistet min mamma brått 2 uker før påske. Langt fra feilfri hun heller - men var MIN mamma! Ta vare på dine! Anonymous poster hash: 4d293...da4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Heldiggris som har en mamma. Jeg mistet min mamma brått 2 uker før påske. Langt fra feilfri hun heller - men var MIN mamma! Ta vare på dine!Anonymous poster hash: 4d293...da4 Det var jo svært trist for deg,men en må kalle en spade for en spade og når noen konstant er en negativ kraft i livet ens har det for meg lite å si hvem denne personen er. Hun har født meg, og det er jeg takknemlig for, men fy søren så mye negativt drit jeg har fått høre siden. Nå virker jeg sikkert svært lik henne,men jeg er i utgangspunktet en positiv person, måtte bare svelge en kamel for mye i dag Anonymous poster hash: 669b6...1a5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Hele livet mitt har jeg måtte svelge kameler, men hun selv kan bare buse ut med hva som helst. Hun lever i en boble hvor hun lager sine egne sannheter,men om en forsvarer seg etter urettferdig kritikk lager hun drama til alle kanter. Hun kan type si at "Den gangen for 10 år siden,når du gjorde sånn og sånn, da ble jeg lei meg", men nekter å snakke mer enn den ene setningen, slik at en ikke får ordne opp eller forklare seg engang. Og det er så synd på henne, så ufattelig synd på henne. To stykk kan være i den samme situasjonen, men det er ekstra synd på henne. Alt handler om henne, en kan klage over at det er dårlig vær og av en ellet annen grunn er det kritikk mot henne. Er møkklei hele dama! Måtte bare få det ut, for i påsken har det toppet seg! Anonymous poster hash: 669b6...1a5 Sånn er min å. Hennes mest brukte setninger er: det har jeg aldri sakt/gjort. Når jeg tar opp det faktum at hun slo meg gjennom hele barndommen så drar hun opp mitt problem som et vanskelig barn. Jeg var sikkert vanskelig, men å mene at det var min skyld at hun slo blir for drøyt. Fra jeg var ni har jeg hater min mor, og den dagen idag forstår hun fortsatt ikke hvorfor jeg er så negativ og ufordragelig. Har en stor slekt som alle liker meg og jeg trives med, fortsatt er det meg det er noe feil med når moren min snakker bak ryggen min. Er mye å svelge. Så har kuttet henne ut. Å jeg har det mye bedre Slapper mer av og slipper å ha negativiteten hennes over med og familien min. Anonymous poster hash: 2c8d0...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå