Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Godt? Hvorfor er det ulovlig? er det ikke mye svakere enn hasj? Anonymous poster hash: e6426...afc
kornmokjeksergodt Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har møtt noen som misbruker det og de var preget, så jeg tviler på at det er svakere enn hasj.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har møtt noen som misbruker det og de var preget, så jeg tviler på at det er svakere enn hasj. Man blir jo mer enn preget av hasj også, så det behøver da ikke bety at det ikke er svakere? Anonymous poster hash: df0b9...206
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Overhode ikke på samme måten. Har du noen gang møtt noen som har misbrukt khat i mange år? Anonymous poster hash: 0af30...b51
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Overhode ikke på samme måten. Har du noen gang møtt noen som har misbrukt khat i mange år? Anonymous poster hash: 0af30...b51 Jepp, og de er ikke mye forskjellig fra hasjhuene som har holdt på i mange år altså. Anonymous poster hash: df0b9...206
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Overhode ikke på samme måten. Har du noen gang møtt noen som har misbrukt khat i mange år? Anonymous poster hash: 0af30...b51 Jepp, og de er ikke mye forskjellig fra hasjhuene som har holdt på i mange år altså. Anonymous poster hash: df0b9...206 Det er jeg uenig i. Jeg jobber mye med mennesker med rusproblemer og khatmisbrukere er mye mer preget enn hasjmisbrukere. Anonymous poster hash: 0af30...b51
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Å? Har ingen erfaring med khat, trodde det var helt ufarlig og at man ikke oppnådde større rus enn med nikotin. Tydeligvis helt feil, så fortell, fortell. Anonymous poster hash: dcf8c...e03
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Du må tygge i mange timer for å få en rus. De timene man tygger spiser man ikke. Sitter ofte flere samler og drikker sukkerholdig brus eller te. Man sitter gjerne og har mer eller mindre dype samtaler. Blir svært så bedreviter og kan redde hele verden. Du kan og vet det meste. Du blir ganske høy, og får en svak amfetaminlignende effekt. For å få rusen ut av systemet igjen er det mange i Norge som drikker alkohol, evt røyker hasj. Dvs at mange får et større misbruk enn bare khaten. Mange er våkne hele natten, og sover om dagen. Så mange som misbruker khat sliter med Familien -om de har en-pga tidsbruk Økonomi -om de tygger ofte-spes om de også drikker-røyker hasj Tannstatus -om de drikker mye sukkerholdig Pga amfetaminlignende rus endrer det også for mange søvnmønsteret. Er man utsatt er det også mulig å pådra seg khatutløste psykoser pga rus og søvn... Anonymous poster hash: 2cd8a...b9d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Smaker forresten gress :/ Anonymous poster hash: 2cd8a...b9d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Du må tygge i mange timer for å få en rus. De timene man tygger spiser man ikke. Sitter ofte flere samler og drikker sukkerholdig brus eller te. Man sitter gjerne og har mer eller mindre dype samtaler. Blir svært så bedreviter og kan redde hele verden. Du kan og vet det meste. Du blir ganske høy, og får en svak amfetaminlignende effekt. For å få rusen ut av systemet igjen er det mange i Norge som drikker alkohol, evt røyker hasj. Dvs at mange får et større misbruk enn bare khaten. Mange er våkne hele natten, og sover om dagen. Så mange som misbruker khat sliter med Familien -om de har en-pga tidsbruk Økonomi -om de tygger ofte-spes om de også drikker-røyker hasj Tannstatus -om de drikker mye sukkerholdig Pga amfetaminlignende rus endrer det også for mange søvnmønsteret. Er man utsatt er det også mulig å pådra seg khatutløste psykoser pga rus og søvn... Anonymous poster hash: 2cd8a...b9d Hvorfor drikker man brus og te ved siden av khat? Anonymous poster hash: e6426...afc
Virginia. Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Nei. Kunne aldri tenke meg å prøve, men har lest om det. Mistenkte en gang at en taxisjåfør tygde på det mens hans kjørte. Det var helt tydelig ikke tyggegummi han tygde på i hvert fall..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Du må tygge i mange timer for å få en rus.De timene man tygger spiser man ikke. Sitter ofte flere samler og drikker sukkerholdig brus eller te. Man sitter gjerne og har mer eller mindre dype samtaler. Blir svært så bedreviter og kan redde hele verden. Du kan og vet det meste. Du blir ganske høy, og får en svak amfetaminlignende effekt.For å få rusen ut av systemet igjen er det mange i Norge som drikker alkohol, evt røyker hasj. Dvs at mange får et større misbruk enn bare khaten. Mange er våkne hele natten, og sover om dagen.Så mange som misbruker khat sliter medFamilien -om de har en-pga tidsbrukØkonomi -om de tygger ofte-spes om de også drikker-røyker hasjTannstatus -om de drikker mye sukkerholdigPga amfetaminlignende rus endrer det også for mange søvnmønsteret.Er man utsatt er det også mulig å pådra seg khatutløste psykoser pga rus og søvn...Anonymous poster hash: 2cd8a...b9d Hvorfor drikker man brus og te ved siden av khat? Anonymous poster hash: e6426...afc Smaken Anonymous poster hash: 2cd8a...b9d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Nei, er ikke drøvtygger Anonymous poster hash: 845f2...9d5
Virginia. Skrevet 22. april 2014 #14 Skrevet 22. april 2014 "Man sitter gjerne og har mer eller mindre dype samtaler. Blir svært så bedreviter og kan redde hele verden. Du kan og vet det meste." Akkurat som den gjennomsnittlige Dibber med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå