Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg har latt håret under armene gro for første gang, Og føler meg mer feminin og sexy enn noen gang! Tenk at en så liten ting kan gjøre sånn forskjell:) Ved å la det gro slutter jeg "fred" med kroppen, og aksepterer den som den er. Mannen min synes det er flott og litt uvant eneste sperren er badestranden i sommer, kjenner at jeg ikke er klar for å "stå for det", har aldri tenkt på meg selv som en rødstrømpe, men man blir kanskje sett slik på? hva tenker dere? Jeg er ellers ganske opptatt av mote og sminke, er 30 år. Anonymous poster hash: e6238...284
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Det hender at jeg lar håret på legga gro, og det er litt hår på musa. Men under armene takler jeg ikke å ha hår. Syns det ekkelt, skjønner godt at du ikke vil stå for det! Jeg ville heller aldri stått for ubarberte legger... Anonymous poster hash: 05122...a95
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Det er ekkelt med armhulehår og mye kroppshår generelt. Og tviler sterkt på at det er Noe deres menn foretrekker. Ja det er skikkelig rødstrømpe Anonymous poster hash: c0178...aa4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Jeg har heller ikke barbert meg på lenge og det er deilig å la kroppen min være slik den er ment. Jeg føler det samme som deg, vet ikke om jeg orker å "stå for det" i sommer. Mannen liker det overraskende godt (han er like overrasket som meg). Anonymous poster hash: 832c1...8e9
Flutterby Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Så bra at du føler deg vakker og sexy. Det er nok ikke min stil,men om du liker det, go for it
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Jeg syntes det lettere lukter svette og at det er lite feminint å se på, selv om det er naturlig. Anonymous poster hash: 405fd...6c1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Til alle som mener kroppshårner ekkelt: vet dere at det blir mer bakterier som spres i større grad når en er barbert enn når hårene som er ment å være der får gjøre jobben sin? Det ser heller ikke lekkert ut med kviser i bikinilinjen... Anonymous poster hash: 832c1...8e9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Jeg vet ikke helt... Jeg har enorm hårvekst og ville sett ut som en ape Anonymous poster hash: cee6a...9f8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Det går helt fint. Noen vil fordømme deg, noen vil beundre deg og det store flertallet gir faen. Anonymous poster hash: fc5d9...60b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Altså, nå kommer det et dumt spørsmål herfra... Hvor mye hår får man egentlig under armene? Om man ikke barberer, altså? Jeg har fortsatt like lite hår under armene som da jeg oppdaget dem som 13-åring. Barberer det vekk innimellom, men jeg har like mye hår på lårene, så det er jo ikke så synlig. Når jeg leser her inne derimot, får jeg inntrykk av at folk har mye hår under armene? Ser for meg manneskjegg! Anonymous poster hash: e0f6c...792
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Jeg syntes det lettere lukter svette og at det er lite feminint å se på, selv om det er naturlig. Anonymous poster hash: 405fd...6c1 For meg er det motsatt. Får mindre plagsom svettelukt hvis jeg lar håret under armenerne gro, og det blir en stikkende ekkel lukt når jeg er nybarbert. Jeg lar det meste gro i vintersesongen, kun avbrutt med kjolebruk rundt julebord/ jul og nyttårssesongen. Mannen min registrerer sjeldent hvilken tilstand jeg er i, så han har tydeligvis ikke særlig fokusert på hår eller ikke. Anonymous poster hash: 8ff4b...97a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Altså, nå kommer det et dumt spørsmål herfra... Hvor mye hår får man egentlig under armene? Om man ikke barberer, altså? Jeg har fortsatt like lite hår under armene som da jeg oppdaget dem som 13-åring. Barberer det vekk innimellom, men jeg har like mye hår på lårene, så det er jo ikke så synlig. Når jeg leser her inne derimot, får jeg inntrykk av at folk har mye hår under armene? Ser for meg manneskjegg! Anonymous poster hash: e0f6c...792 Veldig lite hos meg, og jeg har masse stritt, mørkt hår på legger og langs bikinilinja. Rart det der...det er over et lite område under armen og kort. Barberer når jeg gidder...ergo som oftest om sommeren men er ikke så nøye egentlig. Men leggene og bikinilinja er viktig om sommeren, fordi det er så hellvetes mye! Anonymous poster hash: b3cd4...e82
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 Æsj Anonymous poster hash: 2324e...3a6
Magia Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 Hehe, så gøy. Holder på å "spare" selv for tiden. Er jo rimelig sykt at jeg ikke en gang vet hvordan min egen kropp er naturlig. Har tenkt å gi faen i sommer også. Kan folk bare tenke hva de vil
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Mannen min gir blanke (han merker knapt når jeg har vokset leggene og bikinilinjen, og tro meg, jeg har myyye hår...!). Jeg derimot.. Jeg trives best uten hår på legger, bikinilinje og i armhulene, og føler meg særs lite fresh og feminin når det gror Hvis det skal vises frem, vel å merke. Er det gjemt under klær betyr det jo lite. Men akkurat under armhulene føler jeg det klør og lukter svette hvis det er langt. Anonymous poster hash: 2ca0a...cd8
Von Hertelhofen Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Så lenge du trives med det så er det det som teller
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 Jeg tror ikke jeg kunne gjort det, jeg lukter mye mer og "strammere" om jeg har hår, men om du trives så GO FOR IT! Din kropp, DITT VALG! Anonymous poster hash: 3b0f5...fe5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Hehe, jeg lot "skjegget" gro under armhulene i første trimester. Var så kvalm at jeg innimellom bare freste over leggene i full fart så blodet rant (blir hårsår på legger hvis jeg lar håret gro ut), orka ikke å barbere armhulene. Jeg begynte etterhvert å stinke skikkelig svette til tross for dusj eller bad. Mannen min syns det var uvant å se de mørke armhulene mine og lurte på om det var noe spesiell årsak til at jeg hadde latt det gro ut Jeg er naturlig mørk i håret og har alltid hatt mye og mørkt kroppshår (dessverre). Jeg selv trives best uten hår i armhulene og uten hår på leggene, men synes det er flott at man kan gjøre det som er best for seg selv Anonymous poster hash: 85756...410
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Håret på leggene gror når det ikke er sommer, og andre steder er jeg heller ikke så nøye,men under armene tar jo null tid å barbere, og jeg barberer der hver gang jeg dusjen, synes det føles myyyye bedre uten hår under armene, og ekkelt og skittent med.. Anonymous poster hash: 9ece5...214
L'attente Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Eneste stedet på meg som er velfrisert er armhulene, har ikke nådd beine mine påflere uker, og dotten har jeg ikke rørt nå før fødsel pga infeksjonsfaren rundt fødsel. Selv om jeg har VELDIG lyst å barbere meg :-/
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #21 Skrevet 21. april 2014 Jeg tar armhulene en gang i uka, sånn ca. Tror jeg i alle fall. Når det blir slik at det klør er det på tide å fjerne det, og da er det gjerne 2-4 mm langt. Synes det er litt for sensitivt å skulle barbere når hårene er kortere enn det. Ellers tar jeg det hvis jeg skal ha på meg et klesplagg hvor armhulene kan komme til å synes, da jeg ikke er komfortabel med synlige "skjeggstubber". Håret på bena og nedentil er jeg ikke så nøye på. Tar det når jeg gidder. Tar beina hvis jeg skal gå med de bare da, men det er kun om sommeren, og langt i fra hver dag. Folk får ha det håret de har for min del, men selv synes jeg det er ubehagelig med mye hår under armene. Blir liksom så i veien, og det gnisser. Anonymous poster hash: 1ebc5...93b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #22 Skrevet 21. april 2014 Har fjernet hårene permanent jeg (hjemmebehandling med maskin). Det betyr at jeg bare har bittelitt hår igjen på legger og under armene og det lar jeg være i fred! Nå står ryggen til gubben for tur! Anonymous poster hash: 2d919...e31
lille_my:) Skrevet 21. april 2014 #23 Skrevet 21. april 2014 Til alle som mener kroppshårner ekkelt: vet dere at det blir mer bakterier som spres i større grad når en er barbert enn når hårene som er ment å være der får gjøre jobben sin? Det ser heller ikke lekkert ut med kviser i bikinilinjen... Anonymous poster hash: 832c1...8e9 enig at kviser ved bikinilinjen ikke er pent, men synes kjønnshår ved bikinilinjen er noe uflatterende også....
trekkoppfugl Skrevet 21. april 2014 #24 Skrevet 21. april 2014 Det skal sies at jeg har så og si ingen hårvekst på bena, kun noen hår rundt anklene. Bikinilinjen trimmes, kanskje jeg kommer til å trimme armhulehåret også. men jeg føler meg så kvinnelig ved å la kroppen være slik den er, i tillegg til at det tar kortere tid å dusje. Regner med å være en urdronning på chartertur i år, regner med at de fleste hvisker og tisker for seg selv, og ikke til meg, hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå