Gå til innhold

WHAAAAT. Simmen min har blitt gravid med sin stefar :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå min sim døde... står nå bare en urne etter den. Klikker.. lagte deeeet fine huset pg den hotte mannen. Han går bare å sørger nå. TYPISK min flaks.

Anonymous poster hash: 83c1c...4d8

Hva døde hun av? tipper du hadde en finger med i spillet  :fnise:  voksne simmer dør vanligvis ikke naturlig

Anonymous poster hash: 50b4d...c66

De kan fint dø. Har selv mista en sim som kokkelerte litt for mye med for dårlige ferdigheter. Døde av elektrisk støt :P (Sims 3) 

Anonymous poster hash: c1557...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå savnet Sims!! ;)

Skrevet

Savner sims jeg også merker jeg nå :)

Skrevet

Hva heter det spillet dere laster ned?

Finner bare masse cheats eller et som heter freeplay, og det har jeg prøvd før, men det var jo kjempedårlig og virket gammelt...

Husker godt the sims fra da jeg var yngre :)

Anonymous poster hash: 850c9...d50

Skrevet

Må snart børste støv av det selv, spilt siden det kom ut for 14 år siden.... som tia flyr. Spiller på 2'ern siden de ødela spillet på 3'ern, får se om 4'ern blir bedre

Skrevet

Jeg spilte Sims1 i ungdommen, er nå 28 og har akkurat satt meg til igjen med Sims 3. Det er bare såååå nostalgisk! *barndomsminner*

Anonymous poster hash: 4923a...d56

Skrevet

The sims er min lille guilty pleasure. Spiller det i smug :-) problemet er at når man først begynner er det grådig vanskelig å gi seg!

Skrevet

Det går riktig ille når man er så trøtt at man i farten leser følgende overskrift:

WHAAAAT. Sønnen min har blitt gravid med sin stefar :o

:fnise:

Skrevet

"velkommen til elis dagbok"

Anonymous poster hash: 90d7d...5aa

Skrevet

Åååå min sim døde... står nå bare en urne etter den. Klikker.. lagte deeeet fine huset pg den hotte mannen. Han går bare å sørger nå. TYPISK min flaks.

hun laget mat, så begynte det tydligvis å brenne mens jeg var på do. Når jeg kom tilbake sto det bare en urne der. :P

Hva døde hun av? tipper du hadde en finger med i spillet :fnise: voksne simmer dør vanligvis ikke naturlig

Skrevet

Jeg finner også bare cheats og freeplays..... Vil også spille sims!!!

Anonymous poster hash: 8bee9...8ae

Skrevet

Jeg finner også bare cheats og freeplays..... Vil også spille sims!!!Anonymous poster hash: 8bee9...8ae

Får ikke sims til ipad. Må ha pc.

Skrevet

Jeg finner også bare cheats og freeplays..... Vil også spille sims!!!Anonymous poster hash: 8bee9...8ae

Får ikke sims til ipad. Må ha pc.

Men er jo ei over her som skriver at hun spiller på iPaden.. Jeg vil og spille!!  :hoppe:  Men har ikke pc.. :snurt:

Anonymous poster hash: 4560b...6df

Skrevet

Sims Freeplay er appen til sim på ipad..

Syns den er passe bra, den tar seg opp, og den er ganske bra på grafikken.. Emeste store minuset er at man må ha sånne oransje penger som selvsagt koster ekte penger. For en stund siden var det en bug som gjorde at man fikk mange slike, men den er der ikke lengre.

Anonymous poster hash: 93cbf...198
Skrevet

HI her igjen

Jeg spiller sims 3 på pcen. Har ikke prøvd på ipad men på iphone funker det utrolig dårlig. Føler man må ha et tastatur og en skikkelig mus, ikke bare den på laptopen.

Men det er nå bare en personlig preferanse :)

unnskyld til dere som ble fristet til å spille i eksamensperioden, hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...