Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Skal dere fortsette å ha vognpose, eller begynner dere med dyne? Tar dere fortsatt på dem ull? Hvilken vårsko har dere kjøpt? Hvilken lue har dere på dem? Synes det er vanskelig å vite hva jeg skal ta på av klær i dette været... (første barnet, og første år i bhagen);-) Anonymous poster hash: b166b...aa0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Dytter:) Anonymous poster hash: b166b...aa0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Det er jo meldt strålende vær hele uka, her løper ungene i shorts! Skulle tro ull er unødvendig nå. Dyne kan du vel ta med om du har, ellers er det sikkert mange som fortsatt har vognpose. Det er kjølig i skyggen fremdeles. Mine har begynt med småsko og jakke for en stund siden, men de er ikke så små at de blir sittende i ro slik de minste barnehagebarna gjør. Ta med litt av hvert, våren er jo alltid skiftende her. Anonymous poster hash: 01ec3...4a0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Andre? Anonymous poster hash: b166b...aa0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Nei ull har jeg ikke brukt på lenge. Vi har kjøpt timberland Goretex sko til småen. Vi har en tynn bomullslue fra Kappahl. Men sånn som i dag når det er så sinnsykt varmt så går han selvsagt uten lue. Har også lagt en caps i barnehagen nå tilfelle det skulle bli bruk for den. Anonymous poster hash: 2e37d...256
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Jeg fortsetter med vinterpose, har den bare ikke helt lukket. Angående ull ser jeg ann hvordan tempraturen blir, men komme ikke til å bruke det vær dag nå. Har joggesko fra dinsko foreløpig, og dockboots som står i barnehagen. Anonymous poster hash: d6030...783
mily80 Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 jeg har jakke jogge sko, med borelås. ull har hun i barnehagen ja, bare 1sett, men jeg tar ikke dette på til vanlig nå. hun har caps, 2 tynne luer fra reima, hun har vår dress og hun har 2 delt glissent, det kan fortsatt komme kalde dager, og morgninger(de er ute fra9.00 tiden) når det gjelder sovepose kontra dyne, må du tenke på hvor barna sover? hvordan er temperaturen, hva har barnet på seg? hvilken type er barnet ditt. hva bruker du hjemme? som ansatt i barnehagen liker jeg å gi personalet mulighet til å velge det som passer best til en hver tid, jeg gir anbefalinger etter hva jeg meiner er riktige. vi kan komme på morgninger med 3grader ut og, kl 12 oppi 20 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå