Gå til innhold

Føler du deg "bedre" enn andre på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne. Må innrømme jeg er litt sånn jeg og http://melkesjokolade.blogg.no

Føler meg ofte litt bedre etter å ha lest på forumet...

Anonymous poster hash: 0bd0b...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men jeg har en tendens til å tenke negativt om meg selv, så etter å ha lest om dama som vil ta abort pga mulig deltagelse i big brother synes jeg at jeg har en viss verdi likevel:)

Anonymous poster hash: bf448...928

Skrevet

Jeg kan synes at noen argumenter og synspunkter er helt på tryne, tenke at situasjoner som enkelte har havnet i er vanskelige, at noen tar naive valg etc. Jeg har aldri kjent på at jeg føler meg bedre enn noen andre, men jeg kan mange ganger føle meg heldigere (og smartere) enn andre. 

Anonymous poster hash: 0596b...2d0
Skrevet

Jeg elsker å lese på forumet her. Jeg er rett og slett blitt avhengig. Og det hun skriver er jo helt riktig. Jeg elsker å lese hvor lavt en person kan synke i sitt desperate oppmerksomhetsbehov når det finnes en anonymknapp. Og så sitter jeg etterpå og fantaserer om hvem dette er. Som regel ser jeg for meg en utbrent middelaldrende dame med store blå poser under øynene og nikotingule fingre iført en rosa morgenkåpe og med hes whiskystemme.

Hun sitter i en slitt mellombrun veloursofa med en tung sigarettåke liggende som et lokk over rommet.. På bordet står det et fullt askebeger i krystall og et par tomme tab xtra flasker. Katt har hun og, og lukten av stramt kattepiss og gammal rullings kan man kjenne helt ned i første,for hun her bor selvsagt i blokk! Der sitter hu Magda og tenker på tiden hun var ung og hadde muligheter imens hun rakker ned på andre i ren sjalusi og frustrasjon for hun lærte aldri å lage pavlovakake og unger fikk hun aldri så hun måtte nøye seg med katten Børre som hun trodde ville bli en god substitutt men Børre liker ikke å kjøre på tur i barnevogn og da hun skulle bade han og gi han bleie på så ble han sint og klorte.

Nå ser jeg at det er på tide å legge seg ned litt for jeg er over gjennomsnittet overtrøtt :-)

Skrevet

Jeg føler meg iallefall ofte usedvanlig normal, stabil og a4. Og kjenner på hvor utrolig greit akkurat det er. ;)

Skrevet

Nei... jeg setter pris på alle snille damer her inne og synes det er veldig mange kloke svar å få. De som er ute etter diskusjoner og krangel velger jeg å overse;-)

Anonymous poster hash: d15d9...5f5

Skrevet

Jeg elsker å lese på forumet her. Jeg er rett og slett blitt avhengig. Og det hun skriver er jo helt riktig. Jeg elsker å lese hvor lavt en person kan synke i sitt desperate oppmerksomhetsbehov når det finnes en anonymknapp. Og så sitter jeg etterpå og fantaserer om hvem dette er. Som regel ser jeg for meg en utbrent middelaldrende dame med store blå poser under øynene og nikotingule fingre iført en rosa morgenkåpe og med hes whiskystemme.

Hun sitter i en slitt mellombrun veloursofa med en tung sigarettåke liggende som et lokk over rommet.. På bordet står det et fullt askebeger i krystall og et par tomme tab xtra flasker. Katt har hun og, og lukten av stramt kattepiss og gammal rullings kan man kjenne helt ned i første,for hun her bor selvsagt i blokk! Der sitter hu Magda og tenker på tiden hun var ung og hadde muligheter imens hun rakker ned på andre i ren sjalusi og frustrasjon for hun lærte aldri å lage pavlovakake og unger fikk hun aldri så hun måtte nøye seg med katten Børre som hun trodde ville bli en god substitutt men Børre liker ikke å kjøre på tur i barnevogn og da hun skulle bade han og gi han bleie på så ble han sint og klorte.

Nå ser jeg at det er på tide å legge seg ned litt for jeg er over gjennomsnittet overtrøtt :-)

Hahaha :P

Skrevet

Jeg føler meg ikke bedre enn andre. Men at jeg er annerledes enn mange andre, så absolutt!

Anonymous poster hash: 1ce20...a5a

Skrevet

Jeg tror at jeg er bedre enn noen, mindre bra enn noen, og ganske lik som noen.

Anonymous poster hash: 9e4bb...ac4
Skrevet

Hahaha :P

Haha. Litt trist å si det, men det er nesten slik jeg ser for meg Sug Lut.

Og tired mama tror jeg ser ut som på nick-bildet...

Anonymous poster hash: 86c85...514

Skrevet

Haha, jeg har også tenkt at tierd mama ser ut som på bildet. Blir stadig overrasket over at svarene hennes ikke samspiller med hvordan jeg oppfatter henne ut i fra bildet (men det er bra det da :))

Skrevet

Haha, jeg har også tenkt at tierd mama ser ut som på bildet. Blir stadig overrasket over at svarene hennes ikke samspiller med hvordan jeg oppfatter henne ut i fra bildet (men det er bra det da :))

Tenker det samme :D

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg blir i alle fall oppmerksom på at det er, skal vi si, stor spredning mellom de ulike ytterkantene.

Skrevet

Nei, det ville stride for mye med mitt livssyn.

Vi bærer alle med oss opplevelser og erfaringer om har preget oss og gjort oss til de unike individer om vi er. Vi bruker erfaringene våre når vi forstår verden rundt oss.

Dette er grunnen til at jeg finner dette forumet interessant. Dette forumet er unikt på den måten at den samler alle sosiale lag, aldersvariasjon, bakgrunn, interesser, utdanning, økonomi osv. I diskusjoner kommer det stadig frem nye måter å se problemstillinger på og nye innfallsvinkler. Det er vel naturlig å trekke en parallell til "the blind man and the elephant" her.

Nå virker det kanskje som om jeg sporer av, men i bunn og grunn handler det, for meg, om å verdsette ulikhetene.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, det ville stride for mye med mitt livssyn.

Vi bærer alle med oss opplevelser og erfaringer om har preget oss og gjort oss til de unike individer om vi er. Vi bruker erfaringene våre når vi forstår verden rundt oss.

Dette er grunnen til at jeg finner dette forumet interessant. Dette forumet er unikt på den måten at den samler alle sosiale lag, aldersvariasjon, bakgrunn, interesser, utdanning, økonomi osv. I diskusjoner kommer det stadig frem nye måter å se problemstillinger på og nye innfallsvinkler. Det er vel naturlig å trekke en parallell til "the blind man and the elephant" her.

Nå virker det kanskje som om jeg sporer av, men i bunn og grunn handler det, for meg, om å verdsette ulikhetene.

Ikke tilfeldig at du kaller deg baby-buddha, kan jeg se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...