Gå til innhold

Hvilket husdyr er du mest redd/utrygg på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke på noen husdyr som jeg er redd eller utrygg på, så jeg slenger like gjerne inn et stemme på svaner! De er vakre, men gud så hissige. Totalt uforutsigbare, og løper etter deg bare du gløtter bort på dem. Jeg har flere ganger prøvd å bli venn med svanene som bor ved vannet her jeg bor. Jeg har smilt til dem, snakket med det, og gitt dem mat. Likevel klikker de i vinkel på alt og alle. 

Og det er ikke bare meg. Svanene er en gjenganger i bygdeavisen her jeg bor, og det er ikke positiv PR! 

 



Anonymous poster hash: 4326c...1e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg kommer ikke på noen husdyr som jeg er redd eller utrygg på, så jeg slenger like gjerne inn en stemme på svaner! De er vakre, men gud så hissige. Totalt uforutsigbare, og løper etter deg bare du gløtter bort på dem. Jeg har flere ganger prøvd å bli venn med svanene som bor ved vannet her jeg bor. Jeg har smilt til dem, snakket med dem, og gitt dem mat. Likevel klikker de i vinkel på alt og alle. 

 

Og det er ikke bare meg. Svanene er en gjenganger i bygdeavisen her jeg bor, og det er ikke positiv PR! 

 

 

 

Anonymous poster hash: 4326c...1e5

 

(Rettet opp skrivefeil*)

 

 

Anonymous poster hash: 4326c...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaner er skumle ja! Og kalkuner!!! Fy flate mine besteforeldre hadde en kalkunhane som hoppet over gjerdet på gården og jagde alle rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder. Og eierne dems som skal kline dem oppi deg og blir fornærmet om en ikke hilser på dette familiemedlemmet.

 

Skal jeg kanskje sette kaninen min oppi folk og bli fornærmet om en ikke hilser med navn?

 

Rare folk...

 

Anonymous poster hash: a713c...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husdyr og husdyr- er livredd rotter og mus. Er de i bur kan jeg godt holde dem- kanksje- men da syns jeg så synd i dem.

 

Ellers er jeg ikke redd for noen. Elsker dyr og oppvokst med dyr. Veldig viktig for meg at barna liker dyr, og at de lærer respektere dem. Både jeg og barna tør  holde tarantella f.eks. Barna hadde alle en periode hvor de ble plutselig redde edderkopper. Nesten som det var innlært gjennom andre barn i bhg. Gikk raskt over da jeg tok dem opp og viste at de ikke var farlige akkurat;)

Vi har hest, hund og katt. Jeg leser hunder bedre enn katter så er nok mer trygge på schæferen enn på selv en kattunge;))



Anonymous poster hash: 41742...73e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er livredd for rotter og mus, de må være det ekleste som finnes! Også er jeg redd fugler..

 

Katter synes jeg er nydelige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husdyr : ungstuter/ unge okser. Veldig lekne og viltre.

Kjæledyr: ukjente hunder. Katter leser jeg lett, hatt katt hele livet og drevet med adferdstrening/ sosialisering av aggressive katter hos dyrebeskyttelsen. Men hunder er værre.

 

Anonymous poster hash: 09c77...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fugler og små hunder. Alt under 10 kg er uforutsigbart. Inkludert dvergen vår på 9. Men han kjenner jeg jo. Des større, des bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bier. Eneste dyret jeg er livredd for. Alltid vært det. Elsker alle dyr bortsett fra de som har vinger og stikker (bier, veps, mygg, klegg). Brukte å ha mareritt som barn om bier, så ille er det. 

 

Med min flaks fikk jeg svigers som er birøktere.

 

I tillegg var vi i går på deres vakre familiehytta og jeg fant tre vepsebol på loftet. Argh. 

 



Anonymous poster hash: de91f...2f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer redd for visse husdyr.. Ikke alle..

 

Venninna mi har en gneldreveskehund som bare bjeffer, knurrer, og tisser på deg.. Han har glefset etter begge barna mine, men dette er jooo baaaare kosebiting.. Pøh, livredd for den, og er sjeldent hjemme hos henne..

 

Mamma har en GAL papegøye, som biter deg i håret og driter deg i ansiktet. jeg hater den!

 

 

 

Naboen har en psyk katt som fint kan drepe deg med bare blikket..



Anonymous poster hash: 0bbce...625
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund. Har blitt bitt to ganger uprovosert og dette med eier like ved.

Så selv om eier sier "jeg har da kontroll på hundene mine" så holder jeg meg langt unna!

 

Anonymous poster hash: e2714...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke katter, inne..men er ikke redd dem. Hvis pus vil bo i fjøset er den hjertelig velkommen dit, men ikke inn. Måtte avlive en katt engang fordi den til stadighet bet jenta mi til blods, og ja..den var ikke kattunge lengre.

Reptiler og lignende vil jeg helst ikke tenke på engang..



Anonymous poster hash: 02081...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke redd noen dyr, men katter er jeg mest utrygg på. Har et par litt ekle opplevelser med katt, sikkert derfor.

 

Anonymous poster hash: 1a808...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder, uten tvil. Ble angrepet av en schæfer da jeg var rundt 6-7 år.

 

Anonymous poster hash: dda2f...30a

 

Anonymous poster hash: dda2f...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...