Gå til innhold

Jeg er sint på egoistiske menn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange er noen store egoister! De lar oss damene ha trippel jobb med god samvittighet.

Vi tar huset og barna i tillegg til 100% jobb. De gjør at vi blir utslitte. De forhindrer oss i å få egen karriære fordi de ikke deler på husarbeid og barnepass.

De sier at jobben deres er så viktig fordi de tjener mest. De er ute kveld etter kveld med sine møter med business partnere. Er de først hjemme så flykter de inn i PC'n så snart det brenner litt rundt dem med barnehyl og husarbeid.

Jeg er så drittlei.

Anonymous poster hash: 8e42d...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AMEN! Har sitti her alene påsken med minsten jeg, men gubbjævel har jobba. :(

Anonymous poster hash: f4f76...0b2
Skrevet

Det er nok ikke bare mennenes skyld. For det første går det an å si nei og for det andre er det ikke normalt sett full jobb hverken å passe barn eller å gjøre husarbeidet i et hus.

Anonymous poster hash: e8b41...09b

Skrevet

Folk behandler en slik en lar dem få lov til. Sett foten ned.

Skrevet

Fortell meg så oppskriften på å få en mann fra å ville være borte hjemmefra 14 timer hver dag, jobbing hver helg og mange utenlandsturer i jobbsammenheng.

Når han tjener mest og kan risikere å miste jobben i det private mens jeg 'bare' er i det offentlige og intet har å frykte mht å miste jobben. Jeg sier i fra og sier i fra, men han vil ikke høre. Er fasiten da å dra sin kos og så la barna flytte mellom oss hver uke? Da får han jo noe å bryne seg på og jeg får fritid og en karriære.

Anonymous poster hash: 8e42d...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...