Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #26 Skrevet 22. april 2014 Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;) Anonymous poster hash: 83bdb...ce7 skarpeste skuffen i skapet? I mine skap er ingen skuffer skarpe. har derimot noen skarpe kniver i skuffen. Du tok ikke den altså...? Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Hun er nok ikke så skarp som deg. Hvordan føles det å kritisere mennesker du ikke kjenner anonymt? Føler du deg bra? Glad? Stolt av deg selv? Anonymous poster hash: e6664...5e4 Kritiserer ikke, men er litt merkelig å skulle rette på andre, når det temmelig tydelig var en vri på det originale uttrykket. Litt som å si det er muffins i mosen... Føler meg bra, takk Hva med deg? Du virker fryktelig hissig. Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Og anonym kritiserer anonym som kritiserte under anonym og enda en anonym lurer på om noen ser hvor ironisk dette er? Anonymous poster hash: 5a370...200 Hei, anonym her. Litt vanskelig å følge med på alt dette anonyme... Anonymous poster hash: 3242e...03d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #27 Skrevet 22. april 2014 Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;) Anonymous poster hash: 83bdb...ce7 skarpeste skuffen i skapet? I mine skap er ingen skuffer skarpe. har derimot noen skarpe kniver i skuffen. Du tok ikke den altså...? Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Hun er nok ikke så skarp som deg. Hvordan føles det å kritisere mennesker du ikke kjenner anonymt? Føler du deg bra? Glad? Stolt av deg selv? Anonymous poster hash: e6664...5e4 Kritiserer ikke, men er litt merkelig å skulle rette på andre, når det temmelig tydelig var en vri på det originale uttrykket. Litt som å si det er muffins i mosen... Føler meg bra, takk Hva med deg? Du virker fryktelig hissig. Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Og anonym kritiserer anonym som kritiserte under anonym og enda en anonym lurer på om noen ser hvor ironisk dette er? Anonymous poster hash: 5a370...200 Ler Hilsen anonym Anonymous poster hash: 6e6f6...266
skjotta Skrevet 22. april 2014 #28 Skrevet 22. april 2014 Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;) Anonymous poster hash: 83bdb...ce7 skarpeste skuffen i skapet? I mine skap er ingen skuffer skarpe. har derimot noen skarpe kniver i skuffen. Du tok ikke den altså...? Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Hun er nok ikke så skarp som deg. Hvordan føles det å kritisere mennesker du ikke kjenner anonymt? Føler du deg bra? Glad? Stolt av deg selv? Anonymous poster hash: e6664...5e4 Kritiserer ikke, men er litt merkelig å skulle rette på andre, når det temmelig tydelig var en vri på det originale uttrykket. Litt som å si det er muffins i mosen... Føler meg bra, takk Hva med deg? Du virker fryktelig hissig. Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Og anonym kritiserer anonym som kritiserte under anonym og enda en anonym lurer på om noen ser hvor ironisk dette er? Anonymous poster hash: 5a370...200 Ler Hilsen anonym Anonymous poster hash: 6e6f6...266 Nei, antennene må være av ;-) men jeg er ikke anonym :-)
MammantilNurket Skrevet 22. april 2014 #29 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden
catchbaby Skrevet 22. april 2014 #30 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #31 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!? Anonymous poster hash: 3242e...03d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #32 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!? Anonymous poster hash: 3242e...03d Er det mulig og være stort teitere enn dette? Anonymous poster hash: 467f0...c4c
catchbaby Skrevet 22. april 2014 #33 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!? Anonymous poster hash: 3242e...03d Det håper jeg da virkelig! Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #34 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!? Anonymous poster hash: 3242e...03d Det håper jeg da virkelig! Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet. Hyttetur koster! Anonymous poster hash: 3242e...03d
catchbaby Skrevet 22. april 2014 #35 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!? Anonymous poster hash: 3242e...03d Det håper jeg da virkelig!Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet. Hyttetur koster! Anonymous poster hash: 3242e...03d Hvis ikke jeg får være med mammaen til nurket har jeg vi noen familiehytter. No worries. Påsken får ingen ta fra meg.
skjotta Skrevet 22. april 2014 #36 Skrevet 22. april 2014 Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!? Anonymous poster hash: 3242e...03d Det håper jeg da virkelig! Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet. Hyttetur koster! Anonymous poster hash: 3242e...03d herregud, det gjør det vel ikke! Vi betaler ikke mer for maten på hytra enn vi gjør hjemme! med mindre vi vil da...
MammantilNurket Skrevet 22. april 2014 #37 Skrevet 22. april 2014 (endret) Catchbaby: Du er hjertelig velkommen! Vi har ikke hytte, men leier feriehus (det samme hvert år - alt for mye jobb med hytte) og vi har masse plass. Nå er vi på tur med hele familien og vi har sikkert et rom til deg også Nettet her er (i beste fall) ustabilt, da ... Endret 22. april 2014 av MammantilNurket
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 22. april 2014 #38 Skrevet 22. april 2014 Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;) Anonymous poster hash: 83bdb...ce7 skarpeste skuffen i skapet? I mine skap er ingen skuffer skarpe. har derimot noen skarpe kniver i skuffen. Ånei......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå