Gå til innhold

Mammaen til nurket?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;)

 

Anonymous poster hash: 83bdb...ce7

skarpeste skuffen i skapet?

 

I mine skap er ingen skuffer skarpe.

 

har derimot noen skarpe kniver i skuffen.

Du tok ikke den altså...?

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Hun er nok ikke så skarp som deg.

 

Hvordan føles det å kritisere mennesker du ikke kjenner anonymt?

 

Føler du deg bra? Glad? Stolt av deg selv?

 

Anonymous poster hash: e6664...5e4

Kritiserer ikke, men er litt merkelig å skulle rette på andre, når det temmelig tydelig var en vri på det originale uttrykket. Litt som å si det er muffins i mosen...

Føler meg bra, takk :) Hva med deg? Du virker fryktelig hissig.

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Og anonym kritiserer anonym som kritiserte under anonym og enda en anonym lurer på om noen ser hvor ironisk dette er?

 

Anonymous poster hash: 5a370...200

Hei, anonym her. Litt vanskelig å følge med på alt dette anonyme...

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

 

 

 

Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;)

 

Anonymous poster hash: 83bdb...ce7

skarpeste skuffen i skapet?

 

I mine skap er ingen skuffer skarpe.

 

har derimot noen skarpe kniver i skuffen.

Du tok ikke den altså...?

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Hun er nok ikke så skarp som deg.

 

Hvordan føles det å kritisere mennesker du ikke kjenner anonymt?

 

Føler du deg bra? Glad? Stolt av deg selv?

 

Anonymous poster hash: e6664...5e4

 

 

Kritiserer ikke, men er litt merkelig å skulle rette på andre, når det temmelig tydelig var en vri på det originale uttrykket. Litt som å si det er muffins i mosen...

Føler meg bra, takk :) Hva med deg? Du virker fryktelig hissig.

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

 

Og anonym kritiserer anonym som kritiserte under anonym og enda en anonym lurer på om noen ser hvor ironisk dette er?

 

Anonymous poster hash: 5a370...200

 

 

Ler :laugh: Hilsen anonym

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;)

 

Anonymous poster hash: 83bdb...ce7

skarpeste skuffen i skapet?

 

I mine skap er ingen skuffer skarpe.

 

har derimot noen skarpe kniver i skuffen.

Du tok ikke den altså...?

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Hun er nok ikke så skarp som deg.

 

Hvordan føles det å kritisere mennesker du ikke kjenner anonymt?

 

Føler du deg bra? Glad? Stolt av deg selv?

 

Anonymous poster hash: e6664...5e4

Kritiserer ikke, men er litt merkelig å skulle rette på andre, når det temmelig tydelig var en vri på det originale uttrykket. Litt som å si det er muffins i mosen...

Føler meg bra, takk :) Hva med deg? Du virker fryktelig hissig.

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Og anonym kritiserer anonym som kritiserte under anonym og enda en anonym lurer på om noen ser hvor ironisk dette er?

 

Anonymous poster hash: 5a370...200

Ler :laugh: Hilsen anonym

 

Anonymous poster hash: 6e6f6...266

Nei, antennene må være av ;-) men jeg er ikke anonym :-)

Skrevet

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

post-853090-111708_thumb.jpg

Skrevet

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D

Skrevet

 

 

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D

Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!?

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

Skrevet

 

 

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D

Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!?

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

 

Er det mulig og være stort teitere enn dette?

 

Anonymous poster hash: 467f0...c4c

Skrevet

 

 

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D

Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!?

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

 

Det håper jeg da virkelig! 

Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik ;) Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet.

Skrevet

 

 

 

 

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D
Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!?

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

Det håper jeg da virkelig!

Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik ;) Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet.

Hyttetur koster!

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

Skrevet

 

 

 

 

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D
Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!?

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

Det håper jeg da virkelig!

Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik ;) Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet.

Hyttetur koster!

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

 

Hvis ikke jeg får være med mammaen til nurket har jeg vi noen familiehytter. No worries. Påsken får ingen ta fra meg.

Skrevet

 

 

 

 

 

Jeg er på påskeferie med noget ustabilt nett. Har ikke gått i dekning eller under jorden :)

Neste år blir jeg med deg på påskeferie! Idyll! :D
Er ikke du straks alenemor, har du råd til ferie!?

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

Det håper jeg da virkelig!

Jeg blir veldig sjokkert og trist hvis jeg ikke kan dra på påskeferie neste år. Tenkte liksom ikke Bali eller Sharm el sheik ;) Mer hyttetur med et søvnig lam på tunet.

Hyttetur koster!

 

Anonymous poster hash: 3242e...03d

herregud, det gjør det vel ikke! Vi betaler ikke mer for maten på hytra enn vi gjør hjemme! med mindre vi vil da...

Skrevet (endret)

Catchbaby: Du er hjertelig velkommen! Vi har ikke hytte, men leier feriehus (det samme hvert år - alt for mye jobb med hytte) og vi har masse plass. Nå er vi på tur med hele familien og vi har sikkert et rom til deg også ;)

Nettet her er (i beste fall) ustabilt, da ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

 

Nå er vel det mennesket der kjent for å ikke være helt på nett... utseendet og fasade kommer før alt annet. Ikke den skarpeste skuffen i skapet;)

 

Anonymous poster hash: 83bdb...ce7

skarpeste skuffen i skapet?

 

I mine skap er ingen skuffer skarpe.

 

har derimot noen skarpe kniver i skuffen.

Ånei......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...